جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از آغاز ثبت‌نام کادر درمان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: داوطلبان تا پایان تیرماه فرصت دارند تا در سایت مرکز پزشکی حج و زیارت ثبت نام کنند. وی افزود: همچنین داوطلبانی که موکب درمانی در اربعین دارند با توجه به اینکه لازم است مجوز‌های موکب‌های درمانی را از مرکز پزشکی حج و زیارت...

خبرگزاری مهر

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: کادر درمان داوطلب و موکب دارن درمانی تا پایان تیر ماه فرصت دارند تا در سایت مرکز پزشکی حج و زیارت ثبت نام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرکل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی خودروی پراید در محور سمنان - دامغان به هفت مصدوم خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از تولد یک نوزاد عجول در بالگرد اورژانس هوایی خرم‌آباد خبر داد.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: بلعیدن حدود 500 گرم تریاک مردی 55 ساله را در این شهرستان تا یک قدمی مرگ پیش برد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: «بلعیدن حدود 500 گرم تریاک مردی 55 ساله را در این شهرستان تا یک قدمی مرگ پیش برد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

بلعیدن نیم کیلو تریاک قاچاقچی را تا یک قدمی مرگ کشاند.

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه حادثه واژگونی خودرو در استان خبر داد و گفت: طی این حوادث یک نفر جان باخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استان‌های مرکزی و قم به دلیل شدت گرد و غبار ادارات تعطیل شده‌اند. استان‌های مرکزی و قم به دلیل شدت گرد و غبار ادارات تعطیل شده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به وقوع گرد و غبار در استان‌های مرکزی و استان‌های غربی کشور گفت: در استان‌های مرکزی و قم به دلیل شدت گرد و غبار ادارات تعطیل شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برخورد یک دستگاه خودرو با درخت در بلوار شهید ناصربخت کرج یک نفر کشته و یک نفر مصدوم برجا گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول از اراذل و اوباش سطح‌دار تهران بوده و در پارک یاران بلوار آیت‌الله کاشانی قربانی جنایت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا: یماری تب دنگی یک بیمار ویروسی است که از گزش پشه آئدس ایجاد می‌شود. به شرطی که این پشه قبلا فردی را که ویروس این بیماری را داشته نیش زده باشد و بر اثر گزش افراد، ویروس این بیماری را به فرد دیگر منتقل کند. در غیر این صورت گزش این پشه به تنهایی خطری ندارد. بیماری تب دنگی یک بیمار ویروسی است که از گزش پشه آئدس ایجاد می‌شود. به شرطی که این پشه قبلا فردی را که ویروس این بیماری را داشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: یک کودک به خاطر بی توجهی خانواده و بی خبری دیگران بر اثر غرق شدگی در استخر شخصی جان خود را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم

در پارک بودیم که ناگهان مقتول آمد و یک سیلی به صورت دوستم زدم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برخورد یک دستگاه خودرو با درخت در بلوار شهید ناصربخت خبر داد.