جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

تیم تحقیق با دستور قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد زن جوان بلاگری را مشاهده کردند که براثر مصرف قرص برنج خودکشی کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم تحقیق با دستور قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد زن جوان بلاگری را مشاهده کردند که براثر مصرف قرص برنج خودکشی کرده بود. تیم تحقیق با دستور قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد زن جوان بلاگری را مشاهده کردند که براثر مصرف قرص برنج خودکشی کرده بود. بلاگر اینستاگرام معروف که با انتشار...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، جزئیات وقوع حریق بیمارستان قائم رشت را اعلام کرد و اتصالی در اتاق یوپی‌اس بیمارستان را دلیل وقوع حریق در این بیمارستان دانست.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، اتصالی در اتاق یوپی‌اس بیمارستان را دلیل وقوع حریق در این بیمارستان دانست و گفت: عدم اطلاع درست از مکان دقیق حریق طبیعتا موجب افزایش زمان رسیدن به کانون حریق شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، اتصالی در اتاق یوپی‌اس بیمارستان را دلیل وقوع حریق در این بیمارستان دانست و گفت: «عدم اطلاع درست از مکان دقیق حریق طبیعتاً موجب افزایش زمان رسیدن به کانون حریق شد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، اتصالی در اتاق یوپی‌اس بیمارستان را دلیل وقوع حریق در این بیمارستان دانست و گفت: عدم اطلاع درست از مکان دقیق حریق طبیعتا موجب افزایش زمان رسیدن به کانون حریق شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بخش‌های قرنطینه ویژه در مرز مهران ایجاد می شود.

وب‌گاه ورزش سه

بدمینتون باز چینی در حین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا بر اثر تشنج بیهوش شد و جان خود را از دست داد.

وب‌گاه فرارو

معاون اسبق وزارت بهداشت، در نامه‌ای به دو نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، خواستار پاسخگویی آن‌ها به 6 سؤال در حوزه پزشکی شد.

خبرگزاری تسنیم

استاندار تهران بر بازنگری مقررات ایمنی و آتش‌نشانی تأکید کرد.

خبرگزاری مهر

رسانه‌های محلی روز دوشنبه گزارش دادند که بر اثر تصادف اتوبوس و خودرویی که کاروانی را یدک می‌کشید در ایالت کوئینزلند در شمال شرقی استرالیا، 3 نفر کشته و 4 نفر دیگر در وضعیت وخیم هستند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز اورژانس استان تهران: از تعداد 62 هزار و884 تماسی که طی این مدت با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد، متاسفانه 3 هزار و 249 تماس مزاحم با این مرکز گرفته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واژگون شدن یک دستگاه خودرو در جنوب شرقی پاکستان به جان باختن دست کم چهار نیروی پلیس منجر شد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مهار آتش سوزی در یک کارگاه 800 متری تولید زیره کفش در چهاردانگه خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر دچار سوختگی شده بود که به مراکز درمانی منتقل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات آتش سوزی یک کارگاه 800 متری در چهاردانگه را تشریح کرد.