جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت کشور صربستان اعلام کرد یک مهاجم با کمان زنبورکی یک افسر پلیس صرب را که نگهبان سفارت رژیم صهیونیستی در بلگراد بود زخمی کرد و ضارب به ضرب گلوله همین افسر پلیس صرب کشته شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت 1433 نفر در حوادث ویژه ترافیکی طی هفته گذشته گفت: بیشترین آمار مصدومان سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی، تهران و مرکزی بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از شهروندان رضوانشهر با علائم تهوع همراه با درد بدن و سوزش معده روز جمعه هشتم تیرماه به بیمارستان و دیگر مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کردند و تحت مداوا قرار گرفتند. تعدادی از شهروندان رضوانشهر با علائم تهوع همراه با درد بدن و سوزش معده به بیمارستان و دیگر مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کردند و تحت مداوا قرار گرفتند. به گزارش عرشه آنلاین؛ طی روزهای گذشته مطالبی در فضای مجازی...

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جزئیات مسمومیت تعدادی از شهروندان در رضوانشهر و ترخیص همه مراجعه‌کنندگان گفت: در بررسی‌های اولیه از افرادی که به مراکز درمانی مراجعه کردند علت مسمومیت این افراد آلودگی آب تشخیص داده شده که بررسی دقیق این موضوع در دست بررسی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام پزشکی ضمن تشریح مهم‌ترین اولویت‌های نظام سلامت در دولت چهاردهم گفت: کادر بهداشتی و درمانی زیرساخت اصلی سلامت کشور به شمار می‌روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جزئیات مسمومیت تعدادی از شهروندان در رضوانشهر و ترخیص همه مراجعه‌کنندگان گفت: توصیه‌های لازم به آبفای رضوانشهر جهت پایش منابع آب داده شده است.

وب‌گاه فرارو

«نگاه کن! انگار نه انگار یکی داره می‌میره، اصلاً کسی عین خیالش نیست. برو جلو چاقو رو ازش بگیر... خب برن مسافر‌ها رو از توی ماشین در حال سوختن بکشن بیرون جای اینکه از دور تماشا کنن... وای فقط زنگ زدی به اورژانس؟ هیچ‌کاری براش نکردی؟... مأمور داشت می‌بردش؟ خب می‌رفتی جلو می‌کشیدیش از دست مأمور بیرون.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالله رشیدی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات دور کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را در روز شنبه 9 تیر ماه اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالله رشیدی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات دور کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را در روز شنبه 9 تیر ماه اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با تمام تلاشی که تا این ساعت (1 و نیم بامداد دوشنبه 8 تیر) شده است هنوز کسی با آقای دکتر بهشتی مواجه نشده است. عده‌ای گفتند ایشان جان سلامت برده‌اند و فقط قسمتی از سرشان مجروح شده که به بیمارستان منتقل شده‌اند. عده‌ای دیگر می‌گفتند که خیر ایشان قبل از انفجار از محل سالن خارج شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی امروز نیز به مناطق مختلف غزه ادامه یافت که بر اثر آن شماری شهید و برخی دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد مدینه در حج 1403 با اشاره به این که عملیات ترانزیت زائران ایرانی از مکه مکرمه به مدینه منوره برای انتقال به میهن به پایان رسیده است، گفت: تاکنون 19 هزار و 800 زائر از فرودگاه مدینه به کشور بازگشته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اورژانس زنجان گفت: کودک 11 ساله خدابنده‌ای بر اثر سقوط در رودخانه جان خود را از دست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دیورتیک ها» که پزشکان برای مدیریت نارسایی قلبی، بیماری کلیوی یا فشار خون بالا تجویز می کنند، باعث تکرر ادرار می‌شود و این امر موجب کاهش مایعات در بدن می‌شود.