جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

ساعت سه بعدازظهر سه‌شنبه 6 تیر، اهالی ساختمانی در یکی از خیابان‌های جنوب تهران، متوجه صدای درگیری از راه پله‌های ساختمان شدند.

وب‌گاه گسترش

در روزهای اخیر، وزارت بهداشت نگرانی خود را درباره شناسایی بیشتر موارد ابتلا به بیماری ویروسی تب دنگی در برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بیان کرده است و از هموطنان خود درخواست کرده است که در صورت داشتن علائم مشخصی، به پزشک مراجعه کنند.

وب‌گاه الف

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به هوشمندسازی کارت معاینه طبی آمبولانس های خصوصی، گفت: مراکز درمانی در صورت نیاز می توانند با این مراکز قرارداد ببندند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: ریزش سنگ بر روی خودروی عبوری در محور کندوان 3 مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه الف

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: ریزش سنگ بر روی خودروی عبوری در محور کندوان 3 مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعلام نتایج نهایی هل و یکمین آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی در 9 خردادماه، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی مرحله تکمیل ظرفیت چهل و یکمین را به منظور تأمین نیروی انسانی فوق تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار کرده است. در این مرحله متقاضی پس از ثبت نام با توجه به زمان و مکان اعلامی، در زمان مقرر در جلسه آزمون حضور می‌یابد و کلیه سوابق...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان با رابطه خیانت آلودی که داشت نقشه قتل همسرش را کشید زن جوان با رابطه خیانت آلودی که داشت نقشه قتل همسرش را کشید به گزارش عرشه آنلاین؛ زن متاهلی که پای در یک رابطه نامشروع و خیانت‌آلود گذاشته بود، در اقدامی هولناک همسرش را به قتل رساند و در نهایت دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر 18 ساله به کمک دوستش خانواده اش را قتل عام کرد تا بتواند مهاجرت کند دختر 18 ساله به کمک دوستش خانواده اش را قتل عام کرد تا بتواند مهاجرت کند به گزارش عرشه آنلاین؛ وسوسه مهاجرت به خارج از کشور، انگیزه‌ای شد تا دختر جوان با همدستی دوستش در اقدامی هولناک مادر و خواهرش را به قتل برساند، اما قبل از اجرای سناریوی قتل پدر ماجرا لو رفت و دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از 2 مورد مفقودی در حادثه سیلاب شب گذشته در سوادکوه خبرداد و گفت: جستجوی امدادگران این نهاد برای یافتن این افراد ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

زن جوان که در اقدامی هولناک به همسرش قرص برنج خورانده بود، با هوشیاری تیم جنایی دستگیر شد و به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

18 اردیبهشت امسال، مادر و دختری با علائم مسمومیت شدید به یکی از بیمارستان‌های غرب تهران منتقل شدند، اما لحظاتی بعد مادر 38 ساله و دختر 13 ساله‌اش جان باختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع خبری حجم مواد منفجره استفاده شده در نوار غزه را 73 هزار تن اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته برخی منابع، ارتش اسرائیل از هفتم اکتبر 2023 تا امروز بیش از 79 هزار تُن مواد منفجره بر سر ساکنان غزه ریخته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

خدمات اورژانس هاوایی در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت محلی، گزارش زخمی شدن مرگبار فردی بر اثر حمله کوسه را دریافت کرد و پری را با استفاده از جت‌اسکی از اقیانوس به ساحل منتقل کرده است.