جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات آتش سوزی یک کارگاه 800 متری در چهاردانگه را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از ثبت 3 هزار و 249 تماس تلفنی مزاحم برای مرکز فوریت‌های پزشکی پایتخت در یک هفته اخیر (2 تا 8 تیرماه) خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات بهداشتی ایالات متحده اعلام کردند: داده‌های جدید نشان می‌دهد موج تابستانی کووید در جریان است، تعداد موارد ابتلا به احتمال زیاد در 39 ایالت در حال افزایش است و در هیچ کجای این کشور کاهش نمی‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات بهداشتی ایالات متحده هشدار دادند از آنجایی که دمای سوزان تابستان آمریکایی‌ها را در داخل خانه نگه می‌دارد و میلیون‌ها نفر برای تعطیلات و گردهمایی‌های خانوادگی سفر می‌کنند، عفونت‌های کووید دوباره در حال افزایش هستند.

خبرگزاری مهر

رباط کریم - رئیس اورژانس استان تهران گفت: ریزش ساختمان نیمه کاره در پرند شش مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ فیروز کشیر در خصوص این حوادث گفت: حادثه اول ساعت یک بامداد روز گذشته در محدوده بزرگراه شهید زین الدین به غرب_صدف، روی می‌دهد که در آن یک دستگاه خودروی متواری با عابر پیاده برخورد که منجر به فوت دردناک نامبرده در همان محل تصادف می‌گردد. سرهنگ کشیر ادامه داد: همچنین ظهر دیروز هم در محدوده بزرگراه باکری به شمال مقطع آبشناسان یکدستگاه موتورسیکلت...

وب‌گاه فرارو

عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به افت قند خون به‌عنوان یکی از مشکلات شایع بیماران تزریق کننده انسولین، تأکید کرد: «افت قند خون در بیماران دیابتی، خطری است که باید جدی گرفته شود و با تغذیه صحیح می‌توان از آن جلوگیری کرد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمعیت هلال احمر گناباد گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک راس اسب شنبه شب در این شهرستان راننده خودرو در دم جان باخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک راس اسب شنبه شب در شهرستان گناباد راننده خودرو در دم جان باخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به افت قند خون به عنوان یکی از مشکلات شایع بیماران تزریق کننده انسولین، تاکید کرد: افت قند خون در بیماران دیابتی، خطری است که باید جدی گرفته شود و با تغذیه صحیح می‌توان از آن جلوگیری کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اثر این تصادف که در کیلومتر 10 جاده شهر کاخک از توابع این شهرستان تا گناباد به وقوع پیوست گروه‌های امدادی از هلال احمر و اورژانس به محل اعزام شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد که بر اثر تصادف در محور هندیجان به ماهشهر 6 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت کشور صربستان اعلام کرد که امروز (شنبه) مهاجمی با کمان صلیبی، یک افسر پلیس صرب که نگهبان سفارت رژیم صهیونیستی در بلگراد بود را زخمی کرد و در پی این حادثه مهاجم به ضرب گلوله همین پلیس کشته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت کشور صربستان اعلام کرد که امروز مهاجمی با کمان صلیبی، یک افسر پلیس صرب که نگهبان سفارت اسرائیل در بلگراد بود را زخمی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز اورژانس استان تهران از ثبت 3 هزار و 249 تماس تلفنی مزاحم برای مرکز فوریت‌های پزشکی پایتخت در یک هفته اخیر (2 تا 8 تیر ماه) خبر داد. رییس مرکز اورژانس استان تهران از ثبت 3 هزار و 249 تماس تلفنی مزاحم برای مرکز فوریت‌های پزشکی پایتخت در یک هفته اخیر (2 تا 8 تیر ماه) خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، محمد اسماعیل توکلی در ارتباط با حوادث هفته گذشته (از 2 تا 8 تیرماه) شهر تهران گفت:...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز اورژانس استان تهران از ثبت 3 هزار و 249 تماس تلفنی مزاحم برای مرکز فوریت‌های پزشکی پایتخت در یک هفته اخیر (2 تا 8 تیر ماه) خبر داد.