جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات جان 15 نفر در حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر 18 ساله تهرانی با نقشه ای شوم خانواده 4 نفره شان را به کام مرگ و مسمومیت کشاند دختر 18 ساله تهرانی با نقشه ای شوم خانواده 4 نفره شان را به کام مرگ و مسمومیت کشاند به گزارش عرشه آنلاین، مرگ 2 عضو از یک خانواده چهارنفره روی تخت بیمارستان به دلیل مسمومیت با سم مهلک سیانور پای کارآگاهان جنایی را به موضوع باز کرد و در نهایت به دستگیری دو دختر 18 ساله انجامید.

وب‌گاه فرارو

مرگ 2 عضو از یک خانواده چهارنفره روی تخت بیمارستان به‌دلیل مسمومیت با سم مهلک سیانور پای کارآگاهان جنایی را به موضوع باز کرد و در نهایت، به دستگیری دو دختر 18 ساله انجامید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از استقرار بیش از 100 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در مسیر مراسم «مهمانی 10 کیلومتری غدیر» خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

2 دختر جوان که با یکدیگر بسیار صمیمی بودند با انگیزه مالی و رویاپردازی های کودکانه 2 عضو خانواده را به‌وسیله سم به قتل رساندند اما با درایت به‌موقع پلیس تهران دستگیر شدند.

وب‌گاه فرارو

برخی افراد در برابر گرما آسیب‌پذیرند و اشخاصی که بیش از 65 سال سن دارند، از این نظر بیشتر در معرض خطرند، چرا که بدن آن‌ها قادر نیست به‌دلیل ضعف یا بیماری احتمالی، دمای خود را متناسب با گرمای محیط به خوبی و به‌طور پیوسته تنظیم کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

درگیری دو مرد جوان در پاتوق قماربازان بر سر تصاحب دو ساعت مچی با مرگ یکی از آنها پایان یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصادف دو خودرو سواری سواری پژو پارس با پژو 405 منجر به جان باختن 5 نفر شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: «تصادف دو خودرو در محور فرعی شاهرود به طرود منجر به جان باختن پنج نفر شد.»

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تصادف دو خودرو در محور فرعی شاهرود به طرود منجر به جان باختن پنج نفر شد.

وب‌گاه فرارو

برخی افراد در برابر گرما آسیب‌پذیرند و اشخاصی که بیش از 65 سال سن دارند از این نظر بیشتر در معرض خطرند چراکه بدن آن‌ها قادر نیست به دلیل ضعف یا بیماری احتمالی، دمای خود را متناسب با گرمای محیط به خوبی و به طور پیوسته تنظیم کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ساعت 5 بعد‌ازظهر 2 تیرماه صدای درگیری از خانه‌ای در یکی از محله‌های ستارخان به گوش رسید. ساعت 5 بعد‌ازظهر 2 تیرماه صدای درگیری از خانه‌ای در یکی از محله‌های ستارخان به گوش رسید. به گزراش عرشه آنلاین؛ روزنامه ایران نوشت: لحظاتی بعد رهگذران مرد جوانی را دیدند که با بدنی خونین از خانه فرار کرد اما وسط خیابان روی زمین افتاد. به دنبال او نیز مرد جوان دیگری که دست‌هایش خونی بود از خانه بیرون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساعت 5 بعد‌ازظهر 2 تیرماه صدای درگیری از خانه‌ای در یکی از محله‌های ستارخان به گوش رسید.

وب‌گاه الف

رؤسای ستاد سلامت نامزدهای ریاست جمهوری مهم‌ترین اولویت‌های نظام سلامت در برنامه نامزدها را تشریح کردند.

وب‌گاه فرارو

انفجار در کارخانه «تولید گریس»، واقع در شهرک صنعتی شماره یک تربت حیدریه منجر به مصدومیت شش کارگر شد.

وب‌گاه تابناک

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بنابر گزارش جهانی کاهش خطر بلایا، ایران جزو 10 کشور بالاخیز جهان است و در قاره آسیا نیز از این حیث رتبه چهارم را دارد.