جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر آموزش همگانی سازمان اورژانس کشور گفت: همه ساله با شروع فصل گرم، یکی از مهمترین دلایل تماس هموطنان با اورژانس، گرمازدگی است که اکنون نیز این تماس‌ها به شکل چشم گیری افزایش یافته است.

وب‌گاه ورزش سه

روبرتو باجو، در ویلای خود هنگام تماشای بازی اسپانیا و ایتالیا بود که با حمله چند سارق مسلح روبه‌رو شد.

خبرگزاری تسنیم

در حمله گروهی از سارقان مسلح به منزل روبرتو باجو، اموال او سرقت رفت و خودش نیز مجروح شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوان 24 ساله آبادانی به دلیل نامعلومی با طناب خودش را درون خانه دار زد. جوان 24 ساله آبادانی به دلیل نامعلومی با طناب خودش را درون خانه دار زد. به گزارش عرشه آنلاین؛ یک منبع آگاه اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره خودکشی به مرکز پلیس 110 آبادان در ساعت 00:30 دقیقه بامداد پنجشنبه 31 خرداد ماه درون یک خانه در خیابان اروسیه آبادان گزارش داده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: صبح امروز در اثر تصادف خودروی آردی و کیاسراتو در محور شبستر_ تسوج یک نفر فوت کرده و پنج نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه فرارو

«اگر در محیط گرمی قرار گرفتید که احتمال گرمازدگی در آن وجود داشت به صورت منظم و زمانی که هنوز تشنه نشده‌اید آب بنوشید. همچنین در صورت امکان از وسایل محافظتی برابر آفتاب مثل سایبان یا کلاه استفاده کنید.»

وب‌گاه تابناک

رئیس اورژانس استان تهران در گفت و گوی ویدئویی با خبرنگار تابناک از محدودیت های اورژانس در موضوع نزاع های خیابانی می گوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک دستگاه اتوبوس مسافری که از اردبیل عازم اصفهان بود، شامگاه پنجشنبه در جاده قزوین - بویین زهرا واژگون شد که حدود 20 مسافر آن به دلیل نبستن کمربند به مراکز درمانی قزوین اعزام شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان اورژانس کشور، با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و احتمال گرمازدگی راهکارها و هشدارهایی را برای مقابله با گرمازدگی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده قزوین - بویین زهرا در شامگاه پنجشنبه حدود 20 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: واژگونی کامیون در محور بجنورد به شیروان یک کشته و سه مصدوم داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اثر سقوط بهمن در ارتفاعات قندیل پیرانشهر یک نفر مصدوم و یک نفر فوت کرد.

وب‌گاه تابناک

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی از مصدومیت 11 نفر در ارتفاعات دالامپر به دنبال واژگونی وانت نیسان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی از مصدومیت 11 نفر در پی واژگونی یک وانت نیسان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیروز با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که دست چپ یک کودک دو ساله در قسمت گلویی یک دستگاه چرخ‌گوشت گرفتار شده است. حوالی ساعت 17:30 عصر دیروز کادر پزشکی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) با سامانه 125 تماس گرفته و اعلام کردند که با توجه به گیر کردن دست یک کودک 2ساله در چرخ گوشت به حضور عملیاتی و تجهیزات این سازمان برای کمک به فرد آسیب‌دیده احتیاج دارند که درپی آن ستاد فرماندهی...

وب‌گاه مشرق نیوز

دست یک کودک 2ساله در چرخ گوشت گیر کرد.