جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه تابناک

رئیس اورژانس استان تهران در گفت و گوی ویدئویی با خبرنگار تابناک از فرسودگی ناوگان اورژانس تهران می گوید.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: «یک نیروی امدادی اورژانس البرز حین مأموریت توسط اقوام بیمار ضرب‌وشتم شد.»

وب‌گاه تابناک

رئیس اورژانس استان تهران در گفت و گوی ویدئویی با خبرنگار تابناک در خصوص برخی شایعات پیرامون سواستفاده مسئولان از آمبولانس ها، توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه تابناک

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: یک نیروی امدادی اورژانس البرز حین ماموریت توسط اقوام بیمار ضرب و شتم شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم در رشت گفت: «اعتبار پروانه بهره‌برداری بیمارستان قائم تا سال 1407 بوده و موقتاً تعطیل است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن معتاد به کمک دوست پسرش دختر 7 ساله اش را به طرز فجیعی به قتل رساند. مادر باران که قبلا به قتل او و اخفای جسد در یخچال اعتراف کرده بود در آخرین بازجویی سناریوی جدیدی مطرح کرد. 2 آبان ماه پارسال رسیدگی به معمای قتل دختر 7 ساله ای به نام باران با کشف جسدش در یخچال خانه ای واقع در شهرک علائین شهرری، در دستور کار مجید باقری بازپرس کشیک قتل دادسرای شهرری قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

خانچی، معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: هواشناسی از روز گذشته به علت گرمای بی سابقه در استان خوزستان هشدار قرمز اعلام کرده است که پیش بینی می‌شود گرما تا دوشنبه ادامه دار باشد. خانچی گفت: دیروز از دمای 50 درجه در برخی از شهر‌ها از جمله اهواز عبور کردیم و تا مرز 51 درجه هم رسید. برای حفظ سلامتی مردم و پایداری شبکه برق در مدیریت بحران استان تصمیم بر این شد ادارات امروز دورکار باشند....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کبودی زمانی اتفاق می‌افتد که رگ‌های خونی ریز آسیب ببیند و درنتیجه خون زیر قسمتی از پوست گیر بیفتد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت از دستگیری جوان 24 ساله‌ای که به دلیل اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده بود خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری زنی که در درگیری و مشاجره، شوهرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: برای نخستین بار آزمایش غربالگری مولکولی در سازمان انتقال خون راه اندازی شد که غربالگری ویروسی را به روش اتوماتیک انجام می‌دهد و احتمال خطا در شناسایی ویروس‌ها را به صفر می‌رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی زلزله 5 ریشتری در شهر کاشمر، سرپرست ریاست جمهوری در گفتگو با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت حادثه مذکور را جویا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری زنی که در درگیری و مشاجره، شوهرش را به قتل رسانده بود خبر داد. فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری زنی که در درگیری و مشاجره، شوهرش را به قتل رسانده بود خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از حادثه سهمگین پلاسکو در سال 1395، نه‌تنها شاهد توقف این دست حوادث نبودیم، بلکه به صورت زنجیره‌ای ادامه یافت و ساختمان‌ها و مراکز مهمی در شهرهای مختلف کشور طعمه حریق شدند. طی چهار سال اخیر، حدود 12 حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان‌های کشور گزارش شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبر آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت، زخم آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و کلینیک سینای اطهر را تازه کرد. حادثه‌ای که امروز جان 9 نفر را گرفت.

وب‌گاه تابناک

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مسمومیت 5 نفر در این شهر به یک دلیل عجیب خبر داد.