جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه تابناک

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در پی ریزش سقف مسجد روستای دیزج تکیه ارومیه 8 تن از اهالی روستا مصدوم شدند.

وب‌گاه فرارو

هوای داغ باعث گرمازدگی می‌شود. وقتی فرد مدت زمانی طولانی در معرض حرارت زیاد و نور شدید خورشید قرار می‌گیرد، یا زمانی که به اندازه کافی مایعات به بدنش نرسیده باشد و یا به دلیل کارکرد نامناسب مکانیسم‌های تنظیم حرارت در مغز، گرمازدگی اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، با اعلام اینکه زیست بوم پشه آئدس در کشور از مالاریا بیشتر است، از آمادگی بیمارستان‌های کشور برای مقابله با تب دنگی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حملات خود به نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون 37 هزار و 347 فلسطینی را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کتبی دستیاری فوق تخصصی پزشکی 28 دی ماه 1402 با حضور تعداد 517 نفر داوطلب برگزار شد و پس از برگزاری آزمون کتبی، آزمون شفاهی چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته‌های مصوب در روز‌های 16 تا 18 بهمن ماه 1402 برگزار شد. نتایج نهایی چهل و یکمین آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی 9 خردادماه 1403 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر...

وب‌گاه فرارو

سنگ کلیه عارضه‌ای شایع است که افراد را در هر سنی می‌تواند درگیر کند. این عارضه می‌تواند درد شدیدی به همراه داشته باشد و در صورت عدم درمان به موقع، به کلیه‌ها آسیب جدی وارد کند. در این مقاله، به بررسی جامع سنگ کلیه، از جمله علائم، علل، انواع، روش‌های تشخیص، درمان و پیشگیری می‌پردازیم. همچنین، به رژیم غذایی مناسب برای افراد مبتلا به سنگ کلیه و اطلاعاتی در مورد عمل جراحی برای این عارضه...

وب‌گاه فرارو

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک ساختمان مسکونی پنج طبقه 10 واحدی رخ داده که آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان گاز و برق ساختمان کرده و با تقسیم شدن به دو گروه عملیات خود برای خاموش کردن آتش و نجات دختر نوجوان را آغاز کردند.

وب‌گاه فرارو

فرماندار چاراویماق گفت: «مصرف قارچ سمی طی شب گذشته در روستای "خندق" این شهرستان، 21 نفر را راهی بیمارستان کرد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 2 نفر در اثر سقوط به چاه در روستای گولان شهرستان سلماس، جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پسر نوجوان روس هنگام بازی همستر کامبت جان باخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت اسامی استان‌های پرخطر از نظر وجود بیماری «تب دنگی» را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

به دنبال قتل شرور خطرناک غرب تهران با ضربات چاقو در پارک یاران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت اسامی استان‌های پرخطر از نظر وجود بیماری «تب دنگی» را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن واعظی در اجلاس معاونان درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تالار شهید سلیمانی وزارت بهداشت، گفت: استان‌های فارس، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان و گلستان مناطق پرخطر از نظر وجود این بیماری بوده و موارد وارداتی ابتلای بیمار در این مناطق فراوان است. وی با اشاره به گسترش تب دنگی در برخی مناطق و کشور‌های جهان، افزود:...

خبرگزاری تسنیم

درگذشت یکی از ستاره‌های پیشین آرسنال و مرگ ناگهانی یک بازیکن جوان در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس، جزیره را در شوک فرو برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امسال هم هنوز تابستان از راه نرسیده، آمار غرق شده ها در استخرهای کشاورزی استان یزد رو به افزایش است و طی چهار روز، سه غرق شدگی گزارش شده است.