جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیروز با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که دست چپ یک کودک دو ساله در قسمت گلویی یک دستگاه چرخ‌گوشت گرفتار شده است. حوالی ساعت 17:30 عصر دیروز کادر پزشکی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) با سامانه 125 تماس گرفته و اعلام کردند که با توجه به گیر کردن دست یک کودک 2ساله در چرخ گوشت به حضور عملیاتی و تجهیزات این سازمان برای کمک به فرد آسیب‌دیده احتیاج دارند که درپی آن ستاد فرماندهی...

وب‌گاه مشرق نیوز

دست یک کودک 2ساله در چرخ گوشت گیر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دست یک کودک 2ساله در چرخ گوشت گیر کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: «فرد معتادی که همسر خود را جلوی چشمان فرزندانش به قتل رسانده بود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.»

وب‌گاه فرارو

دیروز با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که دست چپ یک کودک دو ساله در قسمت گلویی یک دستگاه چرخ‌گوشت گرفتار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز‌: شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال سپاهان در پایان فصل بیست و سوم به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دست کودک دو ساله در یک دستگاه چرخ گوشت گرفتار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرد جوانی در خانه‌ای در جنوب تهران به قتل رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که تحت مصرف شیشه همسرش را در مقابل چشمان دو فرزندش به قتل رسانده بود، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

به دنبال قتل مرد جوانی در خانه‌ای در جنوب تهران، یک سناریوی مرموز مقابل تیم تحقیقات جنایی پایتخت قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از انفجار سیلندر گاز مایع (پیک نیک) در یک واحد مسکونی و مرگ صاحبخانه بر اثر شدت جراحات خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد شیشه ای همسرش را مقابل چشمان فرزندانش همسرش را کشت مرد شیشه ای همسرش را مقابل چشمان فرزندانش همسرش را کشت به گزارش عرشه آنلاین، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: فرد معتادی که همسر خود را جلوی چشمان فرزندانش به قتل رسانده بود در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجید شجاعی، گرمازدگی را دارای چهار مرحله برشمرد که شامل مراحل استرس گرمایی، خستگی گرمایی، گرمازدگی و سکته گرمایی است. یک متخصص طب اورژانس، با اشاره به گرمای هوا، توصیه‌هایی برای مقابله با گرمازدگی مطرح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مجید شجاعی، گرمازدگی را دارای چهار مرحله برشمرد که شامل مراحل استرس گرمایی، خستگی گرمایی، گرمازدگی و سکته گرمایی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان انتقام سختی از همسرش بعد از ازدواج مجدد او گرفت زن جوان انتقام سختی از همسرش بعد از ازدواج مجدد او گرفت به گزارش عرشه آنلاین، زن خراسانی وقتی فهمید شوهرش دوباره ازدواج کرده است، او را به آتش کشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال مجازی در مشهد با ضربات شمشیر و قمه و با اسلحه به طرز وحشتتناکی به قتل رسید. یک فعال مجازی در مشهد با ضربات شمشیر و قمه و با اسلحه به طرز وحشتتناکی به قتل رسید. به گزارش عرشه آنلاین، راننده جوان وقتی درون خودرویش هدف گلوله قرار گرفت، از دست مهاجمان گریخت اما در نهایت با ضربات هولناک شمشیر و قمه جانش را از دست داد.