شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز اورژانس استان تهران از وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه هایپر مارکت در تجریش خبر داد و گفت این حادثه 6 مصدوم داشت. رییس مرکز اورژانس استان تهران از وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه هایپر مارکت در تجریش خبر داد و گفت این حادثه 6 مصدوم داشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد اسماعیل توکلی اظهار کرد: حوالی ساعت 14 امروز حادثه آتش سوزی در یک فروشگاه میدان تجریش به سامانه 115 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز اورژانس استان تهران از وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه هایپر مارکت در تجریش خبر داد و گفت این حادثه 6 مصدوم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: وقتی استرس و اضطراب ها در محیط زندگی زیاد می شوند، ترشح مکرر هورمونها در بدن افزایش یافته و سیستم ایمنی بدن نسبت به آن واکنش نشان می دهد. استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: وقتی استرس و اضطراب ها در محیط زندگی زیاد می شوند، ترشح مکرر هورمونها در بدن افزایش یافته و سیستم ایمنی بدن نسبت به آن واکنش نشان می دهد. به گزارش عرشه آنلاین، کیوان الچیان، عضو...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرد جوانی که سر بازی «خرس‌وسطی» در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اول از همه باید به این پرسش پاسخ داد که شما چه زمانی امکان شکایت از پزشک خود را دارید. اول از همه باید به این پرسش پاسخ داد که شما چه زمانی امکان شکایت از پزشک خود را دارید. در همین ابتدا بیان کنیم که همیشه حق با بیمار نیست؛ زیرا با روند شکایت آشنا نیست و در مورد اینکه آیا اصلاً شکایت او درست بوده است یا خیر، اطلاعاتی ندارد. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس قانون مجازات اسلامی تصویب شده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اثر آتش‌سوزی حوالی ساعت 13:50 دقیقه امروز یک هایپرمارکت در منطقه تجریش تهران 6 نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه جاری، کارکنان انتظامات بیمارستان بهارلو تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک مرد جوان اهل کشور افغانستان را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند. با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی راهی سردخانه...

وب‌گاه فرارو

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: با ورود کمیسیون، حقوق رزیدنت‌ها 1.5 برابر شد و در حال حاضر نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارند هر چند باز هم متناسب با میزان خدمات ارائه شده نیست و باید حداقل حقوق پزشک عمومی را دریافت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیأت مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: وقتی استرس در زندگی و اجتماع وجود دارد، باید انتظار بروز و شیوع انواع بیماری‌ها را نیز داشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: مرحوم «علی مشهوری»، دانشجوی دندانپزشکی این دانشگاه صبح امروز (جمعه) براثر ایست قلبی درگدشت و موجب تاثر جامعه دانشگاهی شد.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوانی که سر بازی "خرس‌وسطی" در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت در صبح روز جمعه 28 اردیبهشت ماه در شرایط «پاک» است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: انفجار کپسول گاز خودروی نیسان در جایگاه CNG اقبالیه یک فوتی برجای گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

یک دستگاه خودروی نیسان در جایگاه CNG اقبالیه دچار انفجار شد که متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و 6 نفر دیگر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. علت این حادثه در دست بررسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از تولید 70 درصد تجهیزات انتقال خون در کشور خبر داد و گفت: میزان تولید پلاسما از 180 هزار لیتر در سال گذشته به 300 هزار لیتر در سال جاری رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت سیزدهم با تزریق اعتبار و تامین تجهیزات کافی، تجهیزات اورژانس بیمارستانی کشور را به استانداردهای جهانی نزدیک کرد.