شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

محل دقیق حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص نیست و تیم‌های امدادی با تجهیزات کامل و به شکل پیاده در حال جستجو است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به آماده‌باش بالگرد اورژانس در فرودگاه مهرآباد در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور گفت: بالگرد اورژانس تبریز در منطقه ورزقان در حالت استندبای قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اورژانس کشور درباره اعزام نیرو به محل حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس‌جمهور و همراهانش توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان این که به دلیل مه شدید، ادامه عملیات هوایی ممکن نبود، گفت: هشت دستگاه آمبولانس اورژانس تبریز راهی محل حادثه شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان این که به دلیل مه شدید، ادامه عملیات هوایی ممکن نبود، گفت: هشت دستگاه آمبولانس اورژانس تبریز راهی محل حادثه شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

سردار علی، ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه امسال، ماموران انتظامات بیمارستان بهارلو در تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مرگ مشکوک مرد جوان اهل کشور افغانستان روی تخت بخش اورژانس را به پلیس اطلاع دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور داخلی (کشور) قرقیزستان با انتشار گزارشی در باره علت وقوع ناآرامی‌های اخیر شهر بیشکک که منجر به مجروح شدن 29 دانشجوی خارجی شد، مقصران و آغازکنندگان اصلی این حادثه را گروهی از ««افراد ناشناس با ظاهر آسیایی» عنوان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از انجام 18 هزار و 587 ماموریت از سوی اورژانس در هفته گذشته خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوانی که در خیابان تهرانسر، مردی را مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قبل از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر شد. پسر جوانی که در خیابان تهرانسر، مردی را مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قبل از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، دوازدهم بهمن ماه سال 1402، کارکنان انتظامات...

وب‌گاه عصر ایران

بیشترین ماموریت‌های اورژانس مربوط به موتور‌سیکلت سواران است. در تصادفات موتورسیکلت‌ها، استفاده از کلاه ایمنی مناسب تا 85 درصد از مرگ حتمی راکبان جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه فرارو

چشم‌هایشان به آسمان بود و گوش‌هایشان منتظر صدای جتی که قرار بود از پس ابرها بیرون بیاید و امانتی ارزشمند را به‌دست کادر درمان بیمارستانی در تهران برساند.

وب‌گاه الف

دفتر سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی بسته شد که حدود 2700 ناشر و کتاب فروش در بخش حضوری و مجازی 11 روز پرمشغله را پشت سر گذاشتند تا فروش بیش از 3 میلیون نسخه کتاب را تا روز پایانی رقم زنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آرتریت روماتوئید می تواند علائم زیادی داشته باشد و شایع ترین آن سفتی مفاصل، دردناک بودن آنها و خستگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به وقوع حادثه غرق‌شدگی برای 21 نفر در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون، گفت که آمار غرق‌شدگی در تهران در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشدی 7 برابری داشته است.