شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی گرشاسبی، اکثر مردم وقتی نام ماهواره را می‌شنوند شاید از کاربردهای روزمره‌ای که مدام با آن سروکار دارند و ارتباط این کاربردها با ماهواره ذهنیتی نداشته باشند و برای خیلی از مردم این سوال مطرح شود که پرتاب ماهواره چه سودی برای زندگی ما خواهد داشت؟ شاید دور از ذهن خیلی‌ها باشد اما واقعیت این است که بسیاری از عوامل اطراف ما در شبانه روز که...

وب‌گاه فرارو

ویدئویی با واکنش‌های متعددی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. در این ویدئو حسن داوری، فرماندار مشهد بود که کت و شلوار به تن دارد و وسط سیل ایستاده و ماشین‌ها را راهنمایی می‌کند که به کدام سمت بروند. کاری که وظیفه و تخصص نیرو‌های پلیس راهور است. منتقدان به این رفتار داوری معتقد بودند در شرایطی که بحران کل شهر را دربر گرفته بود، بهتر بود فرماندار بر حوزه اصلی کار خود که همان فرماندهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به وقوع حادثه غرق‌شدگی برای 21 نفر در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون، گفت که آمار غرق‌شدگی در تهران در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشدی 7 برابری داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته رئیس مرکز اورژانس استان تهران متأسفانه 3300 تماس مزاحمت‌آمیز نیز در طول هفته گذشته با اورژانس تهران برقرار شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تبریک روز روابط عمومی به فعالان این حوزه در دانشگاه، بر جایگاه ویژه تلاشگران عرصه ارتباطات تأکید کرد و گفت: روابط عمومی حرفه‌ای کاملا تخصصی و مبتنی بر علم است که در دنیای امروز نقش حیاتی در جلب اعتماد و مشارکت عمومی و ارتباط موثر با مردم دارد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با بیان این که بیشترین موارد غرق شدگی در شهرستان‌های تهران، دماوند، شهریار و ملارد بوده است؛ گفت: استخرهای شنای خانگی بیشترین محل غرق شدگی بوده‌اند و سایر محل‌های غرق‌شدگی شامل استخرهای عمومی شنا، رودخانه‌ها، کانال‌های آب و سدها بوده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به رشد 7 برابری آمار غرق‌شدگی در تهران در دو ماه نخست 1403 نسبت به سال گذشته، گفت: 13 نفر از هموطنان در دوماه نخست امسال بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

پسر جوانی که در خیابان تهرانسر، مرد جوانی را در مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قبل از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد جوانی که سر بازی "خرس‌وسطی" در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه فرارو

متخصص طب داخلی: با اُفت عملکرد سیستم ایمنی در اثر استرس‌ها، بدن نسبت به برخی بیماری‌ها، عفونت‌های فرصت طلب و حتی برخی بیماری‌های مغز و اعصاب، توانایی و مقاومت خود را از دست می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

ظهر جمعه دو جوان 31 ساله و 28 ساله در اثر شنا در آبشار شلماش سردشت دچار غرق شدگی شدند.

وب‌گاه فرارو

پس از حضور همکاران در محل و بررسی حادثه مشخص شد جوان 30 ساله اردبیلی ساکن تهران که به همراه دوستان خود برای گردش قصد عزیمت به آبشار زمرد را داشته، به علت اصابت صاعقه جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه عصر ایران

رییس مرکز اورژانس: یک فروشگاه هایپر مارکت دچار آتش سوزی شد که آتش نشانان پایتخت نیز برای اطفای حریق حضور داشته و آن را مهار کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز اورژانس استان تهران از وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه هایپر مارکت در تجریش خبر داد و گفت این حادثه 6 مصدوم داشت.

وب‌گاه الف

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: در بحث درمان کودکان زیر 7 سال فراتر از نظام ارجاع عمل می کنیم چرا که درمان رایگان کودکان را ملاک قرار داده‌ایم.