شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

سه‌شنبه شب در هوایی ابری، مراسم وداع با پیکر رئیس جمهوری که همواره خود را طلبه‌ای خادم و خادم جمهور معرفی می‌کرد، با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مصلی تهران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان وزارت بهداشت از آماده‌باش مراکز درمانی برای مراسم تشییع پیکر آیت الله رییسی، رییس جمهور جهادی و یاران انقلابی ایشان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصادف اتوبوس با تریلی در مسیر حمیل به سمت ایلام، یک فوتی و 11 مصدوم برجا گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس هدف اسرائیل از ضبط تجهیزات خبرگزاری آسوشیتدپرس را پنهان کردن جنایات خود علیه مردم غزه از انظار عموم دانست.

وب‌گاه فرارو

143دستگاه آمبولانس، 14دستگاه اتوبوس آمبولانس، 75 دستگاه موتورلانس، دو دستگاه خودروی ارتباطات رادیویی سیار و 20 دستگاه خودروی فرماندهی در قالب بیش از 500 کارشناس عملیاتی در این مراسم آماده خدمت رسانی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظامیان اسرائیلی به ورودی بخش پذیرش و اورژانس بیمارستان کمال عدوان شهر جبالیا حمله خمپاره‌ای انجام دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمعیت هلال‌احمر در ستاد ملی شرایط اضطراری این جمعیت از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر به منظور پوشش امدادی مراسم تشییع آیت‌الله رییسی و همراهانش خبر داد وگفت: مراسم تشییع در 3 استان تهران، قم و مشهد برگزار و عملیات پوشش امدادی مراسم برای امدادرسانی به عزاداران از سوی هلال‌احمر انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اورژانس استان تهران با تشریح تمهیدات مرکز اورژانس استان تهران برای مراسم تشییع «شهدای خدمت» گفت: با عرض تسلیت برای حادثه ناگوار شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه به اطلاع می‌رساند که ناوگان اورژانس استان تهران از ساعات اولیه صبح فردا (چهارشنبه) تا پایان مراسم در مسیر تشییع پیکر مستقر هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود جمعیت زیادی از سوگواران در مراسم تشییع «شهدای خدمت» حضور داشته باشند، گفت: برای افزایش خدمت‌رسانی استقرار آمبولانس‌های هلال‌احمر، سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ، شهرسالم شهرداری تهران و مراکز خصوصی پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

می‌گوید: «وقتی به رییسی رأی می‌دادم گفتم کاش روزی که می‌روی از این رأی پشیمان نباشم؛ نمی‌دانستم روزی کاغذش را دست می‌گیرم و می‌گویم خدایا! من ابزار شفاعت دارم؛ من به یک شهید رأی داده‌ام!»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شهاب نیوز، پس از برخورد 2 گلوله شلیک‌شده از سوی جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی به بخش پذیرش و اورژانس بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه، کادر درمان و زخمی‌ها از این بیمارستان تخلیه شدند. به این ترتیب بیمارستان کمال عدوان نیز از روند خدمت‌رسانی به فلسطینیان ساکن نوار غزه خارج و تعطیل شد. بر اساس گزارش خبرنگار شهاب نیوز بیمارستان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور با اعلام این خبر گفت: در آیین تشییع پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهانش که امروز در تبریز برگزار شد، تیم‌های اورژانس در مسیر مراسم تشییع حضور گسترده داشتند. وی با اشاره به اینکه پیکر شهدا ظهر امروز به قم منتقل می‌شود و پس از آن از عصر امروز در مصلای امام خمینی (ره) تهران آیین وداع با شهید خدمت...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به استقرار ناوگان اورژانس استان تهران در مصلای امام خمینی (ره) گفت: هشت دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و 35 دستگاه موتورلانس در این مراسم آماده خدمت‌رسانی هستند.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت در نامه‌ای به معاونین درمان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور بر لزوم آماده‌باش مراکز درمانی به منظور برگزاری مراسم سوگواری شهید آیت‌الله رئیسی تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن 11 مسافر در پی انحراف یک دستگاه اتوبوس در جاده کاشان - نطنز خبر داد.