شنبه 1 اردیبهشت 1403

«اوسین بولت» بر سکوی نخست اسب‌دوانی ایران

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
«اوسین بولت» بر سکوی نخست اسب‌دوانی ایران

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، در پنجمین دوره از المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی در شهر تبریز دارتر خراسان‌جنوبی شگفتی‌ساز شد و خوش درخشید.

«هیوا محمدی» از باشگاه پایار شهرستان طبس به نمایندگی از جامعه کارگری خراسان‌جنوبی با اقتدار فاتح این رقابت‌ها شد، سپیده اسکندری از استان بوشهر مقام دوم و خانم‌ها سارا میرزایی (اصفهان) و رباب ابراهیمی قلم‌خانی (آذربایجان‌غربی) نیز مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

درخشش اتومبیل‌ران بیرجندی در مسابقات دست‌فرمون

در مسابقات برنامه دست‌فرمون صدا و سیمای کشور اتومبیل‌ران خراسان‌جنوبی از خود حرکات زیبا و ستودنی را به‌جای گذاشت.

«مجید سامزه» در بخش انفرادی و حرکات نمایشی این ماراتن ملی توانست از بین 30 شرکت‌کننده برتر استان‌های کشور به انتخاب مردم ایران مقام اول مسابقات را از آن خود کرد.

رکوردار اسب‌دوانی کشور

پرونده مسابقات بهترین اسب‌های کورس ایران معروف به سلاطین سرعت کشور با معرفی برترین‌ها در شهرستان گنبد کاووس بسته شد.

اسب اوسین‌بولت با مالکیت محمدریگی از باشگاه سوارکاری ماران بیرجند در این دوره از رقابت‌ها به عنوان قهرمانی رسید.

اسب اوسین‌بولت از 16 استارت مسابقات 14 مقام اول را و 2 مقام دوم را بدست آورده است که در تاریخ اسب‌دوانی کشور رکورد بی‌سابقه‌ای می‌باشد.

قهرمانی تنیسور خراسان‌جنوبی در مسابقات کشوری 

حسین یعقوب‌نژاد نایب قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ده کشور شد.

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز منطقه 10 کشور با حضور 32 بازیکن از استان‌های کرمان، خراسان جنوبی و سیستان بلوچستان در شهر کرمان به پایان رسید.

در این رویداد ورزش منطقه‌ای کشور حسین یعقوب‌نژاد از استان خراسان‌جنوبی نایب قهرمان شد و در جمع چهار نفر برتر این مسابقات به رقابت‌های کشوری به میزبانی استان خوزستان اعزام می‌شود.