شنبه 31 شهریور 1403

اولین رویداد دستاوردهای شبکه جوانان رضوی در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اولین رویداد دستاوردهای شبکه جوانان رضوی در قزوین برگزار می‌شود

ساسان کرمی گفت: اولین رویداد و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای شبکه جوانان رضوی، تبیین نظام محتوایی، تربیتی و جوان تمدن ساز در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساسان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: طی دیداری که عوامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در سال 98 به عنوان دست اندرکاران تألیف کتب معارفی برترین آرزو با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند؛ ضمن تأیید محتوای این کتب بر لزوم گسترش و فراگیری آموزش این محتوا طبق الگوی تربیتی برترین آرزو تأکید شد.

وی افزود: دیدار با ولی امر مسلمین جهان نقطه عطفی برای موسسه جوانان آستان قدس رضوی بود چراکه این دیدار در نوع خود و در سطح آستان قدس رضوی شاید برای اولین بار اتفاق افتاده و حالا این موسسه با نیروی محرکه قویتر و تغییر ساختاری هدفمند برنامههای خود را با قدرت پیش برده است. مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون نشر حداکثری محتوای تولید شده؛ این مجموعه با رویکرد تبیین نظام محتوایی و معرفت افزایی جوان تمدن ساز اقدام به سفرهای استانی و برگزاری رویداد و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردها با عنوان «شبکه جوانان رضوی / اینجا جوان نفس می‌کشد» طرح‌ریزی کرده است. کرمی ابراز کرد: اولین رویداد شبکه جوانان رضوی با حضور مدیرعامل و مدیران و اساتید محبوب بی‌نهایت و برترین آرزو در 2 روز متوالی در قزوین برگزار می‌شود. وی ادامه داد: مجموعه‌ها و عناصر مردمی و تربیتی می‌توانند در روز های چهارشنبه 25 و پنجشنبه 26 آبان ماه 1401 از ساعت 8 صبح تا 20 در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری حضور یابند و از ظرفیت‌های ایجاد شده در این نمایشگاه بازدید به عمل آورند. مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین ادامه داد: در این دو روز نشست‌های تخصصی با حضور فعالان تربیتی اعم از مجموعه‌های تربیتی پسرانه و دخترانه در دو نوبت، مدیران و معاونین پرورشی مدارس در دو نوبت، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، نشست با نوجوانان دهه هشتادی بینهایت (دختر و پسر) در دو نوبت، نشست با فعالان برترین آرزو و.. برنامه ریزی شده است. کرمی در پایان گفت: در این سلسله نشست‌های تخصصی دستگاه‌های متولی با فعال سازی شبکه‌های تربیتی خود و با همکاری دستگاه‌های دولتی اعم از آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، کانون فرهنگی هنری مساجد - فرهنگ ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، شورای اسلامی شهر، جبهه فرهنگی، حوزه علمیه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونت امور جوانان اجرایی می‌شود. انتهای پیام /