دوشنبه 16 مهر 1403

اکوسونوگرافی پرتابل در بیمارستان امام‌خمینی (ره) اردبیل نصب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اکوسونوگرافی پرتابل در بیمارستان امام‌خمینی (ره) اردبیل نصب شد

اردبیل - ایرنا - دستگاه اکوسونوگرافی پرتابل با برند معتبر جهانی با تجهیزات جانبی شامل پروب‌های قلبی اطفال و بزرگسال و پروب‌های سونوگرافی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر اردبیل نصب و راه‌اندازی شد.

دکتر اسماعیل فرزانه رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل روز جمعه درباره نصب و راه‌اندازی این دستگاه به خبرنگاران گفت: این دستگاه با توجه به پرتابل بودن و داشتن پروب‌های مختلف، قابلیت استفاده در اورژانس و بخش‌های ویژه را دارد.

وی افزود: قبل از تحویل این دستگاه، بیمارستان دریافت کننده می‌بایست از طریق نماینده بهداشت جهانی ارزیابی می‌شد که بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل توانست امتیاز لازم را جهت دریافت دستگاه اخذ کند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل، نصب و راه‌اندازی این دستگاه را موفقیتی بزرگ برای حوزه درمان استان اردبیل دانست و بیان کرد: در آینده نزدیک جهت بالا بردن سطح خدمت رسانی به اهالی استان، تجهیزات و امکانات درمانی و مراقبتی مدرن و مجهز دیگری هم در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

بیمارستان 250 تختخوابی امام خمینی (ره) اردبیل با بخش‌ها و درمانگاه‌های تخصصی و مجهز، مهمترین مرکز درمانی استان اردبیل به شمار می‌رود.

*س_برچسب‌ها_س*
اکوسونوگرافی پرتابل در بیمارستان امام‌خمینی (ره) اردبیل نصب شد 2