شنبه 8 اردیبهشت 1403

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان که به آن مادر F-14 می‌گویند امروز به راس اخبار جهان آمد پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان که به آن مادر F-14 می‌گویند و به گفته فرمانده نیروی هوایی ارتش پایگاه هشتم شکاری، قلب نیروی هوایی است امروز به راس اخبار جهان آمد. بامداد روز جمعه گزارش‌هایی از شنیدن صدای انفجار مهیب در نزدیکی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان مخابره شد

خبرگزاری دانشجو

صدر اعظم آلمان از شرکای خود در ائتلاف نظامی ناتو خواست موشک‌های پاتریوت بیشتری را در اختیار اوکراین قرار دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدر اعظم آلمان از شرکای خود در ائتلاف نظامی ناتو خواست موشک های پاتریوت بیشتری را در اختیار اوکراین قرار دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدر اعظم آلمان از شرکای خود در ائتلاف نظامی ناتو خواست موشک های پاتریوت بیشتری را در اختیار اوکراین قرار دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

براین اساس عملیات وعده صادق، فصل جدیدی از اقدامات محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را گشوده و از این پس سبک نوینی از کنش آفندی محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بروز خواهد یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می برد، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا گفت که اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری در سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می برد، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا گفت که اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری در سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری در سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امورخارجه اسرائیل به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد از سوی آمریکا واکنش نشان داد و گفت: از آمریکا به خاطر وتوی پیش نویس این قطعنامه شرم‌آور در شورای امنیت سازمان ملل متحد تمجید می‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امورخارجه اسرائیل به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد از سوی آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ایران در نشست ویژه شورای امنیت سازمان ملل گفت که اسرائیل باید از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انگلیس به بهانه جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه، در پی دفاع مشروع ایران در برابر اقدام تجاوزکارانه اسرائیل، سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان را به همراه شماری از شخصیت‌ها و نهادهای نظامی کشورمان تحریم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان دائم ایالات متحده آمریکا و متحدان این کشور در سازمان ملل متحد، در تداوم تلاش‌های غرب برای دلگرمی و تقویت روحیه اسرائیل، پاسخ مشروع ایران به اقدام تجاوزکارانه این رژیم علیه کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی پنتاگون در سخنانی پس از پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و تهدیدهای مقامات تل‌آویو گفت که واشنگتن خواهان تشدید تنش در منطقه نیست.

وب‌گاه الف

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه از زمانی که در جمهوری اسلامی ایران تصمیم برای هشدار و تنبیه لازم رژیم اسرائیل گرفته شد، آمریکا را مطلع کردیم، گفت: پس از عملیات وعده صادق، ساعت تقریبا دو و نیم بامداد یکشنبه هفته جاری پیام دیگری را به ایالات متحده آمریکا ارسال کردیم که بگوییم به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم.