جمعه 10 فروردین 1403

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره غزه در پی اصلاحاتی در آن، احتمالا این هفته در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک نظرسنجی نشان داد که با گذشت بیش از پنج ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی، اغلب فلسطینی‌ها عملیات مقاومت در هفتم اکتبر علیه اشغالگران اسرائیلی را تایید می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

16 کشور در 4 گروه مسابقات فوتبال مردان المپیک پاریس را برگزار می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری اطلاع دادند: وزیران خارجه آمریکا و عربستان سعودی در جده درباره آخرین تحولات غزه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا پای سفره هفت سین به مناسبت فرا رسیدن سال 1403 هجری شمسی مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: «امسال نوروز برای خیلی‌ها در شرایطی دشوار از راه می‌رسد، در زمانی که بیش از هر زمان به امید نیاز است و ایالات متحده آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایران که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند می‌ایستد؛ و ما در کنار شرکای خود، مقامات ایران را به خاطر انکار حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و همسرش سدر پیامی به مناسبت نوروز 1403 با اظهارات مداخله جویانه درباره ایران، مدعی حمایت از زنان ایرانی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و همسرش سدر پیامی به مناسبت نوروز 1403 با اظهارات مداخله جویانه درباره ایران، مدعی حمایت از زنان ایرانی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا به مناسبت نوروز پیامی منتشر کرد. جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا به مناسبت نوروز پیامی منتشر کرد. جو بایدن نوشت:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به برنامه فرانسه برای اعزام نیرو به اوکراین اظهار داشت: سازمان ملل از همه کشورها می‌خواهد که برای کاهش تنش در اوکراین همکاری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به برنامه فرانسه برای اعزام نیرو به اوکراین گفت: سازمان ملل از همه کشورها می‌خواهد که برای کاهش تنش در اوکراین همکاری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد صادق نصراللهی؛ روز چهارشنبه 23 اسفند 1402 را باید روزی تاریخی در حوزه حکمرانی فضای مجازیِ نه تنها آمریکا بلکه جهان دانست، روزی که برای اولین بار حاکمیت ایالات متحده آمریکا، تصمیمی گرفت که شاید جان مایه محتوایی آن، چیزی جز ضعف و انفعال در حکمرانی فضای مجازی نبود. فضای مجازی‌ای که این بار به عنوان مولودی نامبارک توسط مولد آن یعنی آمریکا فهم...

وب‌گاه الف

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، «اتهامات بی پایه و اساس» آمریکا و انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص وضعیت دریای سرخ و یمن را رد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایران در پاسخ به مطالبی که در جریان نشست علنی اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون یمن که مورخ 14 مارس 2024 ذیل دستور کار وضعیت خاورمیانه (S/2024/9576) تشکیل شد، اعلام کرد: متأسفانه در این نشست، نماینده‌های ایالات متحده آمریکا و انگلیس بار دیگر با سوءاستفاده از تریبون شورای امنیت، مبادرت به ایراد ادعا‌های بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص...