جمعه 14 اردیبهشت 1403

ایران خودرو

ایران خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابهامات شرکت سایپا در خصوص موضوعات کلی و مبهم و متفرقه خودرویی توسط شورای رقابت پاسخ داده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران خودرو قیمت‌های جدید کارخانه‌ای برای خانواده پژو پارس اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای رقابت ابهامات شرکت سایپا در خصوص موضوعات کلی و مبهم و متفرقه خودرویی را پاسخ داد.

وب‌گاه گسترش

شرایط استثنایی فروش ایران خودرو اعلام شد. افراد متقاضی می‌توانند در ایران خودرو 1403، دو خودرو پرفروش را با نرخ کارخانه خریداری کنند و زمان تحویل آنها 90 روز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد همچنان مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار تهران به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار اعتقادی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد همچنان مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار تهران به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار اعتقادی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد اعتقادی به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار بورس وجود ندارد. بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد اعتقادی به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار بورس وجود ندارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت پژو پارس سال در بازار می تواند تا حوالی 850 میلیون تا 900 میلیون تومان بالا بیاید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که درآمد حاصل از مالیات واحدهای خالی و لوکس در بودجه 1403 یک هزار و437 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که طبق آخرین آمارهای وزارت راه وشهرسازی 182 هزار واحد مسکونی خالی به بازار مسکن عرضه شده است. در حالی که درآمد حاصل از مالیات واحدهای خالی و لوکس در بودجه 1403 یک هزار و437 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که طبق آخرین آمارهای وزارت راه وشهرسازی 182 هزار واحد مسکونی خالی به بازار...

وب‌گاه الف

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: طی 18 ماه گذشته که تورم بالایی داشتیم قیمت خودروهای داخلی به روز نشد، در حالی که مونتاژکاران طبق مصوبه شورای رقابت هر شش ماه یک بار نرخ‌ها را بالا بردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیسان قشقایی یکی از پیشگامان کراس اوورهای مدرن بوده و به‌تازگی در نسل سوم آن، تغییراتی در طراحی و فناوری ایجاد شده است. این تغییرات به جهت نزدیک شدن به محصولاتی مانند آریا EV صورت گرفته است. نیسان قشقایی یکی از پیشگامان کراس اوورهای مدرن بوده و به‌تازگی در نسل سوم آن، تغییراتی در طراحی و فناوری ایجاد شده است. این تغییرات به جهت نزدیک شدن به محصولاتی مانند آریا EV صورت گرفته است. به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته اخیر، میزان خروج سرمایه از بورس تهران افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هنوز پژو پارس سال مدل 1403 در بازار آفتابی نشده اما مدل 1402 این خودرو با قیمتی نزدیک به 675 میلیون تومان در بازار داد و ستد می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد. شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد. متقاضیان ثبت نام ایران خودرو 1403 می‌توانند دو خودروی پرفروش را با قیمت کارخانه خریداری کنند. موعد تحویل نیز 90 روزه است.