جمعه 28 اردیبهشت 1403

ایران خودرو

ایران خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صورت های مالی ایران خودرو در پایان سال 1402 نشان می‌دهد این خودروساز در بحث صادرات ناموفق بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران‌خودرو 194.5 هزار تومان روی آریسان2 دوگانه‌سوز گذاشت و آن را گران کرد. به گزارش عرشه آنلاین، گروه صنعتی ایران‌خودرو از ساعت 10 صبح امروز (سه‌شنبه) دومین طرح فروش فوق‌العاده خودروی آریسان2 دوگانه‌سوز در سال جدید را در حالی آغاز می‌کند که قیمت این خودرو را 194 هزار و 500 تومان افزایش داده است. حدود دو هفته پیش (20 فروردین ماه) اولین طرح فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال 1403 با...

خبرگزاری تسنیم

در شرایط فعلی که موضوع تغییر قیمت خودروهای داخلی مطرح است مسئولان مربوطه باید به روشنی با مردم صحبت کنند که دلیل تغییرات قیمتی چیست نه اینکه هر بخش با شانه خالی کردن از مسئولیت خود، دیگری را متولی تصمیمات جدید خودرویی بداند.

وب‌گاه گسترش

نوسانات قیمت بازار خودرو در ایران تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات نرخ ارز، تغییرات در سیاست‌های دولتی، تقاضا و عرضه خودروها، تغییرات در شرایط اقتصادی و... قرار می‌گیرد. این نوسانات ممکن است باعث افزایش یا کاهش قیمت خودروها شود و برای خریداران و فروشندگان تأثیرگذار است.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: ثبت‌نام‌کنندگان و شرکت ایران خودرو باید طبق قرارداد عمل کنند و خارج از آن تخلف محسوب می‌شود. همان‌طور که متقاضی باید به خودروساز پول پرداخت کند، خودروساز هم مکلف است که نسبت به تأمین خودروی متقاضی اقدام کند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی از شناسایی موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا و رفع تدریجی در وزارت اقتصاد خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی روزهای اخیر فیلم‌های متعددی در فضای مجازی پخش شده که نشان می‌دهد، ثبت‌نام‌کنندگان خودرو پژو پارس که با افزایش 50 درصدی قیمت‌ها روبه‌رو شدند، بشدت از اقدام شرکت ایران خودرو، ابراز گلایه می‌کنند و حتی برخی از آنها در حال گریه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی روزهای اخیر فیلم‌های متعددی در فضای مجازی پخش شده که نشان می‌دهد، ثبت‌نام‌کنندگان خودرو پژو پارس که با افزایش 50 درصدی قیمت‌ها روبه‌رو شدند، بشدت از اقدام شرکت ایران خودرو، ابراز گلایه می‌کنند و حتی برخی از آنها در حال گریه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه گسترش

گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.

وب‌گاه گسترش

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در تاریخ 3 اردیبهشت 1403 در این گزارش مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاهش قیمت به بازار پرطرفدارهای داخلی بازگشت و ایران‌خودرویی‌ها در کنار سایپایی‌ها امروز با افت و ثبات قیمت‌گذاری شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

ایران خودرو به پشتوانه مجوز‌های لازم می‌تواند حداقل تا پایان بهار امسال به تولید پژو پارس ادامه دهد. به‌خاطر کشمکش‌های سازمان ملی استاندار و ایران خودرو، نسبت به موعد تحویل اولیه حدود 50 درصد گران شده است.

وب‌گاه گسترش

تولید پژو پارس ادامه دارد، ایران خودرو در تاریخ 29 فروردین قیمت جدید این خودرو را اعلام کرد، با افزایش قیمت بین 150 تا 200 میلیون تومان.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس علی آبادی ضمن واکنش به مباحث مطرح شده در خصوص قیمت پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو، بر حذف این سامانه تاکید کرد.

وب‌گاه الف

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی دو هفته آینده وضعیت پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تعیین تکلیف می‌شود.