جمعه 28 اردیبهشت 1403

ایران خودرو

ایران خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از روز گذشته با سرعت بالا و به شکل گسترده وایرال شده و بین کاربران دست به دست می‌شود که لحظه گریه و اعتراض ثبت نام کنندگان پژو پارس را نشان می‌دهد. فیلمی از روز گذشته با سرعت بالا و به شکل گسترده وایرال شده و بین کاربران دست به دست می‌شود که لحظه گریه و اعتراض ثبت نام کنندگان پژو پارس را نشان می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، صفحات منتشر کننده این فیلم نوشته‌اند که این صحنه‌های تراژدیک...

وب‌گاه گسترش

شرایط ثبت نام ایران خودرو در سال1403 اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

بررسی قیمت روز و جدید خودروهای مختلف پژو 405 در تاریخ 3 اردیبهشت انجام شد. آخرین قیمت‌های انواع خودرو پژو 405 برای امروز 3 اردیبهشت 1403 به شرح زیر است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرونده قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی در روزهای سردرگمی نرخ دلار چگونه بسته شد؟ بررسی بازار نشان می‌دهد امروز قیمت «تارا V2 اتومات» در بازار از مرز یک میلیارد تومان عبور کرد و در کانال یک میلیاردی‌ها جا خوش کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون 1200 شکایت در سامانه جامع خدمات پس از فروش ثبت شد و اکثر آنها به صلح انجامید ولی طبعاً ثبت شکایات باید بیشتر از این تعداد باشد.

وب‌گاه فرارو

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با بیان اینکه خودروهای برقی دو شرکت کرمان موتور و آرین پلاک ملی را گرفتند، گفت: «طبق گفته شورای‌عالی ترافیک، ظرف دو هفته آینده وضعیت پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تعیین تکلیف می‌شود.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: طبق گفته شورای عالی ترافیک طی دو هفته آینده وضعیت پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تعیین تکلیف می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیات رییسه مجلس گفت: دو خودروساز داخلی یعنی ایران خودرو و سایپا اعلام کردند فروش قطعی زمستانی را با افزایش قیمت چند صد میلیونی به مردم تحویل می‌دهند؛ این کار پذیرفتنی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدل 2023 قشقایی در حالی هنوز پایش به بازار خودروی کشور باز نشده که شاهد هستیم خودروساز ژاپنی فیس لیفت این خودرو با مدل 2025 را برای بازار اروپا در نظر گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تاکید کرد: متاسفانه شاهدیم برخی مدیران سه روز در ماه هم در محل خدمت خود نیستند و باید مدیران پروازی حذف شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محصول جدید مرسدس بنز که قرار است در سال 2025 به بازار خودرو عرضه شود؛ هیولایی جذاب و لاکچری است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

وب‌گاه گسترش

قیمت خودروها امروز، یک‌شنبه، 2 اردیبهشت 1403 کاهش بسیار کمی را تجربه می‌کند. در این میان یکی از خودروهای داخلی بازار 55 میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با عدم تحویل پژو پارس در موعد زمستان 1402 به نظر می رسد که شرکت ایران خودرو تحویل این خودرو را به بهار 1403 موکول کرده است تا بتواند با دریافت مجوز، قیمت را افزایش دهد. همین موضوع خشم مشتریان این محصول پرطرفدار را برانگیخت. با عدم تحویل پژو پارس در موعد زمستان 1402 به نظر می رسد که شرکت ایران خودرو تحویل این خودرو را به بهار 1403 موکول کرده است تا بتواند با دریافت مجوز، قیمت را افزایش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«دوردور» دیگر بیهوده و بی‌مقصد راه‌رفتن و گز کردن خیابان نیست بلکه پدیده‌ای فرهنگی در برخی طبقات اجتماعی است که با خودرو معنا پیدا می‌کند.