جمعه 25 خرداد 1403

ایران خودرو

ایران خودرو

وب‌گاه گسترش

قیمت روز خودروهای ایرانی در تاریخ 2 خرداد مشخص شد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس آگهی‌های موجود در بازار خودرو، یک دستگاه سایپا شاهین مدل 1401 با مسافت طی شده 15 هزار کیلومتر امروز دوم خرداد 660 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در مقایسه، قیمت یک دستگاه سایپا شاهین مدل 1402 با مسافت طی شده 7 هزار کیلومتر 720 میلیون تومان اعلام شده است.

وب‌گاه گسترش

شرکت ایران خودرو برای تعداد محدودی از متقاضیان، با اولویت زمستان 1402، سامانه یکپارچه‌ای را فراهم کرده است که امکان انتخاب و واریز وجه را برای آنها فراهم می‌کند. متقاضیان خرید خودروهای تارا با دنده دستی و اتوماتیک می‌توانند به مدت 10 روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت، به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه و فرآیند واریز وجه را انجام دهند. ایران خودرو زمان فعال‌سازی...

وب‌گاه گسترش

متقاضیان خرید خودروهای برقی می‌توانند با مسدود کردن 100 میلیون تومان در حساب بانکی خود، نسبت به ثبت نام برای خرید این محصولات از طریق سامانه یکپارچه ایران خودرو اقدام کنند.

وب‌گاه گسترش

شرایط فروش تارا دستی و اتوماتیک ایران خودرو در اردیبهشت 1403 اعلام شد. ایران خودرو نسخه اتوماتیک و دستی تارا را به شکل فروش فوق العاده و پیش فروش به متقاضیان عرضه می‌کند.

وب‌گاه گسترش

قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات کمی همراه بوده و بعضی از خودرو‌ها نسبت به روز گذشته تغییری نداشته اند.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش آخرین قیمت رانا را بررسی کرده ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هیچ گاه تاریخ فراموش نخواهد کرد آن سخن نامزدی که در مناظره‌های انتخاباتی گفت که چه تضمینی هست که ریاست جمهوری را برای سمت بالاتر رها نکنید؛ دریغ از اینکه نگاه او با برخی فرق می‌کرد؛ برخی پست بالاتر را در دنیا دیدند لکن او پست بالاتر از خدمت به مردم را شهادت می‌دید.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه اول خرداد 1403، در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی کار خود را در ابتدای ماه با ثبات کامل آغاز کرد. طوری که هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته در بین محصولات به چشم نمی‌خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه اول خرداد 1403، در تمام محصولات داخلی و مونتاژی مانند روز گذشته روندی ثابت و بدون تغییر در پیش گرفت. قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه اول خرداد 1403، در تمام محصولات داخلی و مونتاژی مانند روز گذشته روندی ثابت و بدون تغییر در پیش گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه اول خرداد 1403، در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی کار خود را در ابتدای ماه با ثبات...

وب‌گاه گسترش

قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در روز سه‌شنبه اول خرداد 1403 بدون تغییر نسبت به روز قبل باقی ماندند. بازار خودرو در ابتدای این ماه با ثبات کامل پیش رفت و هیچ افزایش یا کاهشی در قیمت محصولات مختلف مشاهده نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ثبت نام خودروهای برقی همچنان در جریان است اما اتفاقی عجیب رخ داد.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش آخرین قیمت خودرو هایما را در بازار مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ثبت نام خودروهای برقی همچنان در جریان است اما اتفاقی عجیب رخ داد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت ایران خودرو با صدور گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود جهت سودآوری و کاهش زیان انباشته در قالب واگذاری سهام سه شرکت، پذیرش و عرضه اولیه سه زیرمجموعه و... خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیریت عملیات بازارهای نقد شرکت فرابورس از عدم اعمال حجم مبنای 4 نماد معاملاتی از یکشنبه هفته آینده خبر داد.