سه‌شنبه 10 مهر 1403

ایران در عزای «شهید جمهور»/ زاکانی: آقای رئیسی با همه وجود می‌سوخت تا مشکلات مردم حل شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ایران در عزای «شهید جمهور»/ زاکانی: آقای رئیسی با همه وجود می‌سوخت تا مشکلات مردم حل شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز 31 اردیبهشت ماه، به همت بسیج دانشجویی و جامعه دانشگاهی تهران، هیئت عزاداری و مراسم گرامیداشت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران و جمعی از همراهان وی که در حادثه سقوط بالگرد روز گذشته در استان آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند، در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد. این مراسم با استقبال پرشور دانشجویان و حضور گسترده اقشار...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز 31 اردیبهشت ماه، به همت بسیج دانشجویی و جامعه دانشگاهی تهران، هیئت عزاداری و مراسم گرامیداشت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران و جمعی از همراهان وی که در حادثه سقوط بالگرد روز گذشته در استان آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند، در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

این مراسم با استقبال پرشور دانشجویان و حضور گسترده اقشار مختلف مردم روبرو شد. مردم سوگوار در این مراسم اردات و قدردانی خودشان نسبت به عملکرد و تلاش‌های ریاست جمهور ابراز کردند. مسئولین مختلفی که سال‌ها همراه با رئیس جمهور در سمت‌های مختلف و سطوح مدیریتی حضور داشتند، به بیان ویژگی‌های خاص رفتاری «شهید جمهور» پرداختند.