پنج‌شنبه 14 تیر 1403

ایران در قتل‌گاه بزرگان فوتبال به میدان می‌رود + عکس

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
ایران در قتل‌گاه بزرگان فوتبال به میدان می‌رود + عکس

نگاهی به اسامی تیم‌های بزرگی که در جام جهانی 2022 در استادیوم محل برگزاری بازی تیم ملی شکست خوردند جلب توجه می‌کند.

سرویس ورزش مشرق - تیم ملی فوتبال کشورمان فردا شب در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه به میدان خواهد رفت.

ورزشگاه اجوکیشن سیتی Education City (شهر آموزش) یک ورزشگاه فوتبال است که در الریان قطر قرار دارد و به عنوان مکانی برای برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 در قطر ساخته شده است. این ورزشگاه در محوطه دانشگاه‌های شهر آموزش بنیاد قطر واقع شده است.

نگاهی به محل برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل فلسطین مشخص می‌کند این ورزشگاه متعلق به شهر الریان و نزدیک به هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال کشورمان است.

از نکات جالب توجه در ارتباط با مسابقاتی که در دوره جام جهانی در همین استادیوم برگزار شد اینکه تیم ملی فوتبال برزیل در همین ورزشگاه و در دوره یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی به کرواسی باخت و حذف شد.

همچنین تیم ملی فوتبال اسپانیا در دوره یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 مراکش و در ضربات پنالتی شکست خورد و ماتادورها هم در همین استادیوم از جام جهانی خداحافظی کردند.

نگاهی به مسابقات مراحل گروهی در همین استادیوم نیز مشخص می‌کند تیم‌هایی همچون پرتغال و فرانسه از بزرگان فوتبال اروپا و عربستان و کره جنوبی از نامداران فوتبال قاره آسیا در این استادیوم شکست‌هایی را متحمل شده‌اند.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل فلسطین فردا از ساعت 21 به وقت تهران در استادیوم اجوکیشن سیتی شهر البیان برگزار خواهد شد. ایران در دیدار سوم مقابل امارات هم در همین استادیوم به میدان خواهد رفت.

همچنین نکته جالب دیگر اینکه در صورت صعود شاگردان قلعه نویی به مرحله یک چهارم نهایی، دیدار احتمالی مقابل کره جنوبی هم در همین استادیوم اجوکیشن سیتی برگزار خواهد شد.

کره جنوبی در جام جهانی 2022 تمام دیدارهای مرحله گروهی خود را در این استادیوم برگزار کرد و یک برد مقابل پرتغال، یک باخت برابر غنا و یک مساوی برابر اروگوئه ثبت کرد.

ایران در قتل‌گاه بزرگان فوتبال به میدان می‌رود + عکس 2
ایران در قتل‌گاه بزرگان فوتبال به میدان می‌رود + عکس 3