یک‌شنبه 13 خرداد 1403
خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسانی که نقش مدیریت شهری در مورد آلودگی هوا را مطرح می‌کنند نگاهی به قانون هوای پاک داشته باشند، از بیش از 20 دستگاه حاضر، درصد سهم هریک را ببینند که آن‌ها چه میزان نقش دارند و نقش مدیریت شهری چه اندازه است؟ من این را به خودشان واگذار می‌کنم و ان شاءالله انصاف داشته باشند و نگاه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «معمار حرم» نخستین محصول مرکز پژوهش و نشر آثار ستاد توسعه و بازسازی عتبات است که با همکاری مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به زودی منتشر خواهد شد. این کتاب نقش شهید سلیمانی در شکل گیرری ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با استفاده از خاطرات جمعی از یاران حاج قاسم است که توسط بهنام باقری تدوین شده است. تدوینگر تلاش کرده است با استفاده از خاطرات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت نانوبیوتیکس (Nanobiotix) در حال انجام فاز سوم کارآزمایی بالینی روی نانودارویی است که پرتودرمانی سرطان سر و گردن را در بیماران سالخورده بهبود می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت هر متر خانه در محله مشیریه نسبت به محله های دیگر تهران مناسبتر بوده و قیمت ها در این محله از 22 میلیون تا 48 میلیون است.

خبرگزاری دانا

صبح امروز (سه‌شنبه 13 دی ماه) به مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، زینب شیری جعفرزاده، فرزند شهید حبیب‌الله شیری جعفرزاده به همراه مادرش در مجلس حضور یافت.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان غذا و دارو در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت‌های تولیدکننده دارو در مورد پیش‌بینی افزایش نیاز به دارو در مواجهه با پیک احتمالی بیماری کووید در هفته‌های آتی هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین نیکنام دستیار ویژه وزیر و مدیرکل امور بین‌الملل وزارت بهداشت، در حاشیه برگزاری این جلسه وبیناری، اظهار داشت: از اولویت‌های دولت سیزدهم گسترش و تعمیق ارتباطات بین الملل است و یکی از مناطق مورد توجه قاره آفریقا است. وی با اشاره به پیشنهاد وزارت بهداشت به وزارت امور خارجه مبنی بر برگزاری جلسه‌ای وبیناری با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سفرای...

خبرگزاری دانا

میثم برازنده گفت: دشمن بیشتر از گذشته از شهید سلیمانی می‌ترسد چرا که مکتب حاج قاسم باعث تقویت و پیروزی جبهه مقاومت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی پیش‌آمده اخیر درباره یک بازیکن پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) ویژه برنامه" بانوی مردآفرین"، آیین تکریم مادران و همسران شهدای فاطمیون روز پنجشنبه 15 دی ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

برخی از تیم‌های باشگاهی در مناطق محروم به 200 میلیون کمک نیاز دارند اما به آنها پرداخت نمی‌شود، در مقابل می‌بینیم برای 32 بازیکن خارجی رده دهم در باشگاه‌ها چه مبالغی کلان پرداخت می‌شود که نتیجه آن بدهی هفت میلیارد یورویی استقلال و 11 میلیارد یورویی پرسپولیس شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم‌های کوتاه «مامور»، «لاتاری»، «چشم آهو»، «در میان تاریکی» و «صورتی» در ژانرهای اجتماعی، وحشت و خانوادگی در شبکه نمایش خانگی اکران شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس برآورد‌ها نرخ فقر یک خانوار 4نفره در سال 1400 برابر 4میلیون و 541هزار تومان و در سال 1401 برای کل کشور و تهران به ترتیب برابر 7.7 و 14.7 میلیون تومان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران امروز (سه‌شنبه، 13 دی‌ماه) نرخنامه جدید انواع گوشت گوساله و گوسفندی را اعلام کرد. بر اساس این ابلاغیه قیمت انواع گوشت قرمز بسته‌بندی در محل، هر کیلوگرم گوشت گوساله راسته بدون استخوان 253 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوساله ران 244 هزار تومان تعیین شده است. همچنین قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی راسته بی‌استخوان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال روز گذشته به دو بازیکن خاطی تیمش به‌خاطر حواشی اخیر تذکر داد.

خبرگزاری تسنیم

دو فیلم دیگر از بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره فیلم فجر حضور خواهند داشت.