یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مه‌گرفتکی در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو، از جهش قیمت‌ها حکایت دارد. گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که در پاییز امسال قیمت پژو 206 تیپ 2 مدل 1401 در بازار در حدود 120 میلیون تومان گران شده است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع برنامه چهارم توسعه پایتخت گفت: طرح جامع گردشگری ری باید در تنظیم این برنامه پررنگ و جزو الزامات و احکام تعریف شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت روز واحد های نقلی در منطقه اسکندری تهران را در گزارش زیر مشاهده کنید.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت نفت اعلام کرد: افق همکاری‌های ایران و چین درازمدت بوده و وزارت نفت و چین زمینه مناسب همکاری را تعریف کرده‌اند؛ بنابراین باتوجه‌به تحریم‌های ظالمانه و یک‌جانبه آمریکا، بانک‌ها و شرکت‌های چینی که در آمریکا سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

سه بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر بازی کنند.

وب‌گاه الف

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به اینکه ابرمتان در جنوب تهران قابل کتمان نیست، گفت: از شهرداری تهران درخواست می‌کنیم که ایستگاه‌هایی جهت سنجش میزان انتشار این گاز قرار دهد همچنین پروژه‌هایی را جهت استحصال گاز متان تعریف کند چراکه به‌راحتی در حال از دست دادن این ظرفیت هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید سلمانی در مورد وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی شهر تهران در 9 ماهه سال 1401 گفت: حدود یک میلیون و 269 هزار دستگاه خودرو در 9 ماهه امسال به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده که در مقایسه با سال گذشته میزان مراجعات 7 درصد افزایش داشته است. وی با بیان اینکه از آمار اعلامی، 970 هزار خودرو مربوط به مراجعات اول بوده و در این نه ماه نقص مربوط...

وب‌گاه عصر ایران

تداوم روند فعلی مصرف و تولید گاز به این معنی است که میزان ناترازی بین این دو در سال 1404 به بیش از 250 میلیون متر مکعب و در سال 1410 به 350 میلیون متر مکعب می‌رسد، بنابراین در نگاه اول باید گفت اوضاع برای صنعت گاز ایران اصلا خوب پیش نمی‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز (یکشنبه‌، چهارم دی ماه) با بهای 36 هزار و 206 تومان کار خود را آغاز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ مشکلی در خصوص میزان ارز در کشور نداریم ولی این دلیل نمی‌شود ما مدیریت و کنترل ارزی نداشته باشیم. منبع: دانشجو

وب‌گاه منیبان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه پلیس راهور فاتب به رانندگان خودروها در روز بارانی این است که همواره با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر ارتباطات از حملات شدید از خارج کشور به‌منظور جلوگیری از سرویس دهی مناسب پیام رسان‌های داخلی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نخستین روز مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو زنان ایران، نفرات برتر 2 وزن منهای 46 و به‌علاوه 73 کیلوگرم مشخص شدند.