یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «متشکرم پاپا لیونل!» عنوان ویدئویی است که میلیون‌ها نفر هوادار فوتبال و 47 میلیون آرژانتینی را در شب کریسمس تکان داد.

خبرگزاری تسنیم

کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک همایشی با محوریت زنان در ورزش برگزار کرد.

وب‌گاه فرارو

عدد گاز وارداتی که 4/5 میلیون مترمکعب در روز است، توان پوشش مصرف در استان‌های شمالی را ندارد. چراکه فقط در استان گیلان روزانه 18میلیون مترمکعب گاز در شبکه خانگی مصرف می‌شود. این ناترازی سبب شده تعطیلی ادارات استان گیلان در روز‌های پنج‌شنبه در دستور بررسی قرار گیرد و در گام نخست تعطیلی ادارات در روز اول دی‌ماه اجرایی شد تا اثرات این تصمیم در میزان مصرف سنجیده شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین مراسم ملی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، 13 دی در مصلای تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو پنج خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازار پر التهاب خودرو که قیمت ها نه روزانه که ساعت به ساعت تغییر می‌کند، کدام خودروها بیش از 100 میلیون گران شده‌اند؟

وب‌گاه عصر ایران

ما صرفا آقای همتی را در بانک مرکزی عوض کردیم اما همچنان سیاست‌های بانک مرکزی همان‌هایی است که در دولت آقای روحانی دنبال می‌شد.

خبرگزاری دانا

رییس بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی تا آذر ماه امسال در حدود 33/5 میلیارد دلار در سامانه نیما ارز عرضه و خریداری شده‌است؛ در مدت مشابه سال گذشته در 19/6 میلیارد دلار در نیما ارز معامله شده یعنی 71 درصد عرضه ارز و معاملات ارز در سامانه نیما نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مه‌گرفتکی در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو، از جهش قیمت‌ها حکایت دارد. گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که در پاییز امسال قیمت پژو 206 تیپ 2 مدل 1401 در بازار در حدود 120 میلیون تومان گران شده است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع برنامه چهارم توسعه پایتخت گفت: طرح جامع گردشگری ری باید در تنظیم این برنامه پررنگ و جزو الزامات و احکام تعریف شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت روز واحد های نقلی در منطقه اسکندری تهران را در گزارش زیر مشاهده کنید.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت نفت اعلام کرد: افق همکاری‌های ایران و چین درازمدت بوده و وزارت نفت و چین زمینه مناسب همکاری را تعریف کرده‌اند؛ بنابراین باتوجه‌به تحریم‌های ظالمانه و یک‌جانبه آمریکا، بانک‌ها و شرکت‌های چینی که در آمریکا سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

سه بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر بازی کنند.