یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام بر حمایت از طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری وایده‌های برتر در زمینه تسهیل فرزندپروری تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست بانک مسکن گفت: مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل تسهیلات و آورده 43 هزار و 186 میلیارد تومان است که از این میزان، 15 هزار و 490 میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و 27 هزار و 696 میلیارد تومان از محل تسهیلات واریز شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره در مورد عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال موضوع قانونی و حقوقی دارد و فدراسیون فوتبال در تلاش برای رفع آن است. تصمیم‌گیری در مورد «شهره موسوی» با هیئت رئیسه فدراسیون است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای خطاب رییس مجلس که در شهریور ماه امسال نوشته شده بود برای مقابله با سوداگری در بازارهای طلا، ارز، خودرو و ملک خواستار تسریع مجلس در تصویب مالیات بر عایدی شده بود.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه عصر ایران

باید برای مجلس مشخص شود که آیا آقای دکتر صالح آبادی بر اساس قاعده «اذن در شیء اذن در لوازم آن است» اختیار کافی در حوزه سیاست‌های ارزی دارد یا خیر؛ گاهاً شنیده می‌شود در جاهای دیگری نظیر کمیته مداخلات ارزی تصمیماتی گرفته می شود و ایشان صرفا مجری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم آرسنال برای جایگزینی ستاره مصدوم تیمش دست به کار شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

این نوشتار برگرفته از مجموع مباحث و گفتگوهای جناب آقای دکتر محمد مسجدجامعی در مورد حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی چهارده معصوم (ع) است و چگونگی شرایطی که این بزرگواران در آن می‌زیسته‌اند. آنچه ملاحظه می‌فرمایید خلاصه‌ای است از آنچه که به زندگانی و جایگاه و بالاخره شهادت حضرت زهرا (س) مربوط می‌شود که توسط آقای دکتر محمدطاهر رفیعی، گردآوری و تنظیم شده است.

خبرگزاری دانا

جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر جهت اجرای فاز نخست تجهیز ورزشگاه ها به سیستم VAR با برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز و در آستانه پنجم دی‌ماه (روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی) به موضوع خطرات فرونشست و تبعات ناشی از آن در محلات تهران پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران تاکنون دو بار شفاهی گفته که از رئیس جمهور در خصوص آلودگی هوای پایتخت حکمی دریافت کرده‌است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف گفت: امروز وضعیت ارز برای مردم، ما و اقتصاد کشور قابل قبول نیست. در جلسه سران قوا بنا شد که این موضوع با حضور بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مسئولان دخیل در موضوع ارز بطور خاص دنبال شود؛ مطمئنا سر و سامانی به بازار ارز می‌دهیم.

وب‌گاه عصر ایران

اگر به همین منوال پیش برویم، شاهد خواهیم بود که همه چیز از جمله دلار، گرانتر می شود و مدیریت بازار به هیچکس پاسخگو نیست.

خبرگزاری مهر

رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی روز دوشنبه پیگیری خواهد شد که تیم‌های بالای جدول در اندیشه تکرار برد یا جبران شکست‌های خود هستند.

وب‌گاه ورزش سه

پیکان در شرایطی امروز مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود که احتمال دارد دو مهاجم خارجی در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرند.