یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
وب‌گاه اقتصاد نیوز

اجاره بها در منطقه آزادی از یک میلیون آغاز شده و تا ده میلیون نیز می رسد.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه 4 دی 1401 را از نظر می‌گذرانید.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانه انگلیسی شانس ستاره ایرانی پورتو را برای انتقال به چلسی از بقیه رقبایش بیشتر دانست.

وب‌گاه عصر ایران

در شرایطی که صنعت با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، بانک مرکزی می گوید صنعت رشد 8/6 داشته است؛ این گزارشات غلط را از کجا می آورید؟ در میدان و میان صنعتگران و مردم و معدنکاران رفته و با آن ها صحبت کنید.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تاکید کرد که بسیاری از خوانندگان آماده از سرگیریِ فعالیت‌شان هستند، آنها گمان می‌کردند که منعی برای برگزاری کنسرت‌ها وجود دارد.

خبرگزاری مهر

دانشیار گروه احیای مناطق خشک و کوهستانی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران به عنوان اولین ایرانی به عضویت شورای سیاست‌گذاری علمی کنوانسیون مقابله با بیابان‌زایی سازمان ملل متحد (UNCCD) درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 36 هزار و 596 (سی و شش هزار و پانصد و نود و شش تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور 16 تیم لیگ برتری، 12 تیم دسته اولی و 4 تیم دسته دومی قرعه کشی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در شروع رقابت‌های جام حذفی باید به مصاف مس شهربابک برود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز گامانایف مجتمع بیمارستانی یاس با حضور رییس سازمان انرژی اتمی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو پنج خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از سیاست های ارزی دولت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مؤمنی؛ دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: ایران در همسایگی کشوری قرار دارد که رتبه اول تولید تریاک و شیشه و رتبه دوم حشیش را در دنیا دارد. وی افزود: جمهوری اسلامی با توجه به اعتقاداتش ستاد مبارزه با مواد مخدر را تشکیل داده است که 23 دستگاه مقابله‌ای، درمانی و توانمندسازی در آن عضو هستند. اگر تمام کشور‌هایی که در مسیر ترانزیت مواد...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت ارز کشور برای مردم قابل قبول نیست. به زودی در جلسه‌ای با مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد این موضوع دنبال می‌شود و به بازار ارز سر و سامان می‌دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی معاملات خودرو در بورس‌کالا بیانگر آن است که با معامله 17 هزار و 766 دستگاه خودرو تا پایان آذرماه، در مجموع نزدیک به 4.7 همت (هزار میلیارد تومان) سود دلالان حذف شده است.