پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محصولات نمایش خانگی اگر نقش خدمتکار نداشته باشند نشان نمی‌دهند کارِ خانه را چه کسی انجام می‌دهد گویی روی حذف زن خانه‌دار یا لوث کردن کاراکتر او پافشاری جدی وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری مقاله‌محوری را در مراکز آموزش عالی به‌ویژه پژوهشگاه‌ها مهم‌ترین مشکل پژوهش دانست و گفت: انجام طرح‌های تحقیقاتی گسترده و بین‌المللی باید با اولویت رفع مسایل کشور به فرهنگ تبدیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با اینکه بارها از سوی مسئولان دولت سیزدهم اعلام شده برای رفع کمبود گاز، گاز صنایع قطع نمی شود، این موضوع سرانجام تایید شد

وب‌گاه عصر ایران

دیکتاتوری حزبی در چین به همان اندازه که در انتصاب مسئولین دولتی کمترین سهمی برای مردم قائل نیست، در اجرای تصمیمات حکومتی برای چگونه اداره شدن جامعه نیز به مردم و نقطه نظرهای آنان اعتنائی ندارد.

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی اخیر از دو مهاجم در خط حمله استفاده کرده است. در‌واقع استفاده همزمان از یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در پرسپولیس هنوز از ابتدای بازی‌های رسمی این تیم اتفاق نیفاده است. یکی از دلایل اصلی این موضوع عدم‌آمادگی بدنی شیخ بود که رفته‌رفته شرایط او بهتر شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد مهاجری در مطلبی نوشت: هزینه وحشتناکی را که بولتن‌سازان با ارائه اطلاعات غلط به مقامات برای مملکت ایجاد کرده اند حساب کرده اید؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هنگامی که کنشی مانند خودکشی اتفاق می‌افتد مجموعه‌ای از کنش‌ها دست به دست هم می‌دهند تا فرد این اقدام را انجام دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: مجید انصاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیراً طی اظهاراتی در یک نشست سیاسی که سایت جماران آن را منتشر کرد، گفته است: «مردم حق سؤال از نمایندگان دارند و نمایندگان باید پاسخ بدهند که در استیفای این حقوق چه اقداماتی کرده‌اند. به تعبیر دیگر، مسئول اول آنچه امروز در کشور رخ می‌دهد رهبر و مسئول دوم مجلس است با این اختیاراتی که دارد».

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با سرعت گرفتن فرآیند واردات خودرو به کشور، فعالان بازار اتومبیل‌های خارجی معتقدند که در صورت تحقق این مهم، به‌طور قطع شاهد تاثیرگذاری مثبت آن بر کاهش قیمت‌ها و تنظیم بازار خوهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی جوان مهندس گم شد، برادرش برای پیدا کردن ردی از او از شهرکرد راهی پایتخت شد، غافل از اینکه حادثه‌ای هولناک انتظارش را می‌کشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناهمخوانی قیمت درهم و دلار نشان میدهد بازارساز زمام دلار تهران را در دست گرفته و به راحتی اجازه حرکت به آن نخواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهید حبیب بدوی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان معمار بود و آپارتمان و برج می‌ساخت، شغلی که کار آبا و اجدادی‌اش بود و در یک کلام میلیاردر بود.

وب‌گاه فرارو

عصر دیروز دو رییس صنف طلا و جواهرات و رستوران‌داران تهران در مورد پلمب مجموعه‌های علی دایی اظهار بی‌اطلاعی کردند. این در حالی است که طبق قانون پلمب مجموعه صنفی باید اتحادیه در جریان قرار بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سکه کاغدی در بازار دوشنبه حوالی 17 میلیون و 400 هزار تومان معامله شده است که نزدیک به 300 هزار تومان از سکه رفاه پایین تر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جوان در مطلبی انتقادی نوشت: مقصرتراشی از رهبری و انداختن تمام تقصیرات بر عهده رهبری از سیاست‌های همیشگی اصلاح‌طلبان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: درباره چرائی تظاهرات ضد دولتی مردم چندین شهر چین در هفته‌های اخیر، روایت‌های مختلفی وجود دارند که از قرنطینه تست کوید صفر شروع و به قرنطینه «رمز یوآن» ختم می‌شوند. هرچند خود این چرائی‌ها هم اهمیت دارند ولی مهم‌تر از آنها نوع انعکاس اخبار تظاهرات مردم در رسانه‌هاست.