پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: قانون مجازات اسلامی در زمینه محاربه، افساد فی‌الارض و عناوینی که مجازات اعدام را اقتضا دارند، قابل تفسیر و برداشت‌های مختلف است. به جز قتل در سایر موارد این امکان وجود دارد که (اتهام) از مصادیق محاربه و افساد فی‌الارض دانسته نشوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت خودروسازی ایران خودرو برای صادرات خودروی برقی برنامه ریزی می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با فرارسیدن گرامیداشت روز دانشجو، برخی از دانشگاه‌های تهران برنامه‌هایی برای دعوت از مسئولان بخش‌های مختلف کشور و پرسش از آنان برگزار می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس و فعال محیط زیست درباره تبعات احداث سد چم‌شیر می‌گوید که تبعات جدی‌اش این است که شرق خوزستان تا هندیجان که همین الان هم کانون گسترش فرسایش بادی در آنجا شده، به دلیل کاهش محسوس در آب‌دهی، نابودی نخلستان‌ها، بخش‌های قابل توجهی از شادگان را به شکل جدی‌تری از دست خواهیم داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح ما نوشت: قاضی صلواتی با تبدیل قرار بازداشت او به قرار وثیقه تا زمان برگزاری دادگاه تجدیدنظر مخالفت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 15 آذر سالروز پرکشیدن 128 نفر از مسافران هواپیمایی C130 است که 42 نفر از آنها انسان‌های آزاده‌ای بودند که برای آگاه‌بخشی و ثبت لحظات «رزمایش عاشقان ولایت» با هواپیما رهسپار چابهار شدند اما پیش از اطلاع رسانی خود خبرساز شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان یک داروی ضدافسردگی جدید برای درمان اختلال افسردگی تولید کردند که اثرات جانبی داروهای قبلی را ندارد و به سرعت تأثیر می‌گذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران در آبان ماه 46 میلیون و 700 هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل به ترتیب 6.8 و 45.9 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورل اظهار کرد: مهم این است که تلاش ها برای تشکیل یک دولت انتقالی سودانی غیر نظامی را شدت بخشیم، دولتی که امکان برگزاری انتخابات آزاد و شفاف را داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم قصر شیرین در مجلس با تاکید بر اینکه ناشی‌گری ناجا، خواسته یا ناخواسته منجر به پیش آمدن این تنش در فضای اجتماعی شد، گفت: از این جهت به باور من اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصمیم گرفته که وظیفه ارشاد را به دستگاه دیگری محول کند، کار بسیار خوبی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان ایلام گفت: ماجرای تحصن و ضرب و شتم دختربچه آبدانانی که در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازنشر می شود، صحت ندارد و تکذیب می شود.