پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
وب‌گاه اقتصاد نیوز

تیم ملی در زودترین حالتی که ممکن بود از قطر به ایران بازگشت تا رویای صعود از مرحله گروهی جام جهانی 32 تیمه برای همیشه به خاطرات سپرده شود. تیمی که می‌توانست با قرعه مناسبی که داشت هم خودش را به سطح تیم‌های بزرگ دنیا برساند و هم پاداش هنگفتی بابت این اتفاق دریافت کند. مبلغی که اگر به دست می‌آمد، در این وانفسای مشکلات مالی فدراسیون کمک بزرگی برای حل مشکلات و رسیدگی به برنامه‌های توسعه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دختر «پله» گفت، این بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل قبل از آنکه به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری شود، به کرونا مبتلا شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیجیاتو نوشت: شبکه اجتماعی جدیدی در ایران شروع به کار کرده که شباهت بسیار زیادی با پلتفرم توییتر دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: اینکه کسی شکلاتی را تعارف کند و بعد تحت فشار قرار دهند که معذرت بخواهد، آیا این مفهوم آزادی است؟

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب دو مرحله‌ای بودجه 1402 در مجلس خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

بر اساس بسته‌ی جدید تشویقی شهرسازانه امکان نوسازی خانه‌هایی با مساحت کمتر از 50 متر مربع مساحت به شرط رعایت کلیه‌ی ضوابط شهرسازی و معماری وجود دارد؛ البته این واحدها از ضوابط تشویقی موضوع این مصوبه برخوردار نخواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نیمار ستاره تیم فوتبال برزیل از سوی کاربران فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به عنوان بهترین بازیکن دیدار با کره جنوبی انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال برزیل در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی 2022 با پیروزی پر گل چهار بر یک مقابل کره جنوبی برای تمام مدعیان قهرمانی خط و نشان کشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وکیل لیلا حسین‌زاده گفت: شرایط مریضی خانم حسین‌زاده به پزشکی قانونی ارائه و از طرف این سازمان تایید شده است، منتها هیچ اقدامی صورت نگرفته و کماکان ایشان بازداشت موقت هستند.

خبرگزاری دانا

شرایط حضور تماشاگران در سالن مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) فراهم نشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: چگونه در چندماه باقیمانده تا پایان سال، رشد تورمی مسکن و بهداشت که هزینه‌های سنگین دارو و درمان را دربرمی‌گیرد، کنترل می‌شود تا در نیمه‌ی اول سال بعد شاهد اثرات کاهش تورم باشیم؛ تورم خوراکی‌ها که همچنان نرخ صعود ماهانه‌ی آن حدود 2 درصد است، چگونه کنترل و سپس منفی می‌شود تا شاهد تاثیرات کاهش تورم باشیم؟