پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد سالخورده که همسر 75ساله‌اش را با تابه به قتل رسانده است محاکمه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تارا اولین خودروی برقی است که ایران خودرویی ها توانسته اند برای آن گواهینامه های صادراتی (Export Licenses) دریافت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جوان نوشت: رضا پهلوی در پیامی از مردم ایران خواسته تا در آستانه 16 آذر که در ایران به عنوان روز دانشجو شناخته می‌شود، اعتصاب و اعتراض صورت بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شقایق دهقان یک استوری جدید منتشرکرد که به نظر می‌رسد واکنشی به حواشی اخیر در رابطه با کشف حجابش باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

صبح امروز برف شهر کرج و بخش‌هایی از شمال‌شرق تهران را سفیدپوش کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کرستی آلی بازیگر سینما و تلویزیون آمریکا روز دوشنبه در سن 72 سالگی براثر سرطان درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اصولگرا به پیام اخیر رضا پهلوی واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

از طرفی، ثوری با حضورش در اسپانیا، به اعضای تیم ملی بوکس جوانان ایران هم اعلام کرد وثیقه‌های میلیاردی را که از ورزشکاران بوکس بابت خروج از ایران اخذ کرده، پاره کرده است و همه آن‌ها می‌توانند در اسپانیا درخواست پناهندگی بدهند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در آبان ماه تعداد معاملات انجام شده 8 هزار فقره بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه در سال قبل به‌ترتیب 47.8 و 9.6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم محمد مهاجری نوشت: این 20-30-50-100هزار نفری که به خیابان‌ها آمدند و اعتراض کردند و احیانا دست به اغتشاش زدند، کلا نادیده بگیرید. این 3-2 ماه اخیر را هم کاملا فراموش کنید. اصلا نه خانی آمده، نه خانی رفته؛ نه خونی ریخته شده نه کسی صدمه دیده؛ نه جایی آتش زده شده و نه کسی داغدار شده. همه در خانه و محل کارشان آرام گرفته‌اند و اوضاع بر وفق مراد است.

خبرگزاری تسنیم

دستاوردها و پیشرفت‌های علمی کشور با سرعت بسیار زیادی در حال تحقق است و اغتشاشات اخیر نیز مانعی در این مسیر پرشتاب نبود؛ مقام معظم رهبری نیز اخیراً به تعدادی از این دستاوردها و کارهای بزرگی که در کشور اتفاق افتاده است، اشاره کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیریت شهری خبر از مناسب سازی بوستان‌هایی برای معلولان می‌دهد، اما این قشر از جامعه معتقدند که چنین اقداماتی انجام شده و آمار قابل باور نیست.

وب‌گاه گسترش

هرساله با نزدیک‌شدن به شب یلدا قیمت میوه در بازار افزایش می‌یابد. اما بنا به گفته اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، امسال کمبودی در بازار میوه در آستانه شب یلدا وجود ندارد و نباید افزایش و نوسان خاصی در قیمت میوه رخ دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هوشمندسازی نظام مالیاتی راه‌های فرار مالیاتی را به‌گونه‌ای بسته است که سوداگران ارزی که در حال جولان‌دادن بوده‌اند، نیز در تور مالیاتی می‌افتند.