جمعه 31 فروردین 1403
وب‌گاه 55 آنلاین

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: تصادف یک دستگاه پژو 405 با اتوبوس بامداد امروز (شنبه) در محور بجنورد - جنگل گلستان 2 کشته برجای گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

برنامه دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران از افتتاح و بهره‌برداری از 100 طرح و پروژه تا پایان سالجاری در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روزنامه جهان صنعت بیش از 2 بار پرونده‌اش به دادگاه ارسال شده است، بیش از چند بار تذکر کتبی و شفاهی به این روزنامه داده شده است، مدیر مسئول‌اش چندین بار در طول این ماه اخیر به معاونت مطبوعاتی آمد و از ایشان خواهش کردیم تا همکاری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نحوه درج نام ایران روی پیراهن انگلیس باعث شکایت به کمیته اخلاق فیفا شده است.

وب‌گاه عصر ایران

تعدادی از کارشناسان کسب‌و‌کار می‌گویند، در دو ماه گذشته بین 250 تا 300هزار شغل از بین رفته است و احتمال بیکاری 10 میلیون نفر در ایران وجود دارد؛ آن هم در شرایطی که ایران 72 میلیون نفر کاربر اینترنتی دارد و حدود 55 درصد آن‌ها از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار تهران گفت: در راستای توسعه کاکرد‌ها و قابلیت‌های خدمت گذاری واگذاری در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس شعبانی در حاشیه بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام با بیان اینکه از 430 تقاطع بزرگراهی 98 تقاطع ناقص داریم که چیزی حدود 785 کیلومتر راه مردم را افزایش داده است، گفت: اگر این 98 تقاطع اصلاح شود، تبدیل به 57 کیلومتر خواهد شد. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر مطالعات انجام شده و به این...

خبرگزاری تسنیم

خشم شبکه تجزیه‌طلب و رسانه‌های تروریستی نظیر ایران اینترنشنال از پیروزی بزرگ تیم ملی فوتبال و حامیان بیشمار آن در داخل و خارج از کشور، نقطه آشکارساز استیصال دشمنان نسبت به این پدیده محسوب می‌شد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان گزارش عملکردی در خصوص اجرای رتبه‌بندی گفت: قریب به 80 درصد از مشمولان، مزایای رتبه آموزشیار معلم و حدود 90 درصد از همکاران فرهنگی، مزایای ترمیم حقوق را دریافت کرده اند.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور سوریه گفت که ایران به طور موثر از سوریه حمایت و پشتیبانی کرده است و همچنان از ما حمایت اقتصادی و نظامی می‌کند و در حق ما کوتاهی نکرده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل سازمان بنادراعلام آمادگی کرده است که با تأیید رئیس سازمان اداری و استخدامی، نیروهای متخصص بومی در صنعت حمل و نقل دریایی کشور را جذب کند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی به این نکته اذعان کرد که بازیکنان ایرانی از نظر فیزیکی، ضعیف‌تر از رقبایی مثل چین، قطر و استرالیا هستند و صرفاً با هوش و استعداد ذاتی خود با آنها روبه‌رو می‌شوند.

وب‌گاه الف

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارش شهرداری تهران مبنی بر اورهال 591 دستگاه اتوبوس فرسوده، بر ضرورت تطبیق اتوبوس های اورهال شده با گزارش شهرداری و تعمیر اساسی آنها تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی گفت: 72 درصد تعمیرات ادواری شناور‌ها در داخل به دست متخصصان کشور انجام می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بورس کالا در نامه‌های جداگانه شرایط خرید خودروهای عرضه شده در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (هفتم تا نهم آذر) را ابلاغ کرد.