جمعه 14 اردیبهشت 1403

ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزیر خارجه ایرلند به طرح ادعا‌های بی اساس درباره حمایت از غزه پرداخت. «مایکل مارتین» وزیر امور خارجه ایرلند روز دوشنبه مدعی شد: اسرائیل باید فوراً جنگ علیه غزه را متوقف کند و اجازه دهد کمک‌های بشردوستانه به دست غیرنظامیان برسد. وزیر خارجه ایرلند، امروز پیش از نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا برای بررسی اوضاع خاورمیانه...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزیر خارجه ایرلند به طرح ادعا‌های بی اساس درباره حمایت از غزه پرداخت.

«مایکل مارتین» وزیر امور خارجه ایرلند روز دوشنبه مدعی شد: اسرائیل باید فوراً جنگ علیه غزه را متوقف کند و اجازه دهد کمک‌های بشردوستانه به دست غیرنظامیان برسد.

وزیر خارجه ایرلند، امروز پیش از نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا برای بررسی اوضاع خاورمیانه و اوکراین گفت: وزیران خارجه کشور‌های عضو اتحادیه اورپا برسر برقراری آرامش و صلح در خاورمیانه، با وزیران خارجه مصر و اردن رایزنی خواهند کرد.

مارتین در ادامه اعلام کرد که وزیران خارجه اتحادیه اروپا امروز موضوع تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی خواهند کرد.

این ادعا‌ها در حالی مطرح شد که امروز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته 6 کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات 54 فلسطینی به شهادت رسیده و 104 نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به 34 هزار و 151 نفر و شمار مجروحان نیز به 77 هزار و 84 نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از 72 درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.