جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) از انتقال 9 مصدوم تصادفی از عراق به این بیمارستان خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، استقرار دفاتر استانی ایرنا در نقاط مختلف کشور را مزیت رقابتی رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: اکنون خبرگزاری جمهوری اسلامی در54 شهر دفاتر مستقر و نیروهای حرفه‌ای و رسمی دارد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است هفت تا هشت دفتر جدید نیز به دفاتر افزوده شود؛ بنابراین تعداد دفاتر به بیش از 60 دفتر افزایش خواهد یافت.

اصفهان - ایرنا - مسئول روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مرکز بهداشت اصفهان بر فعالیت موکب‌های اربعین حسینی که از این استان در عراق مستقر هستند، نظارت دارد.

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام باند کلاهبرداری 10 هزار میلیارد ریالی یک شرکت ثبت صوری خودرو در استان خبر داد و گفت: در این راستا 13 متهم دستگیر و یک نفر متواری شده است.

شیراز - ایرنا - در ادامه روند رسیدگی سریع به پرونده حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری 37 نفر در این رابطه و برگزاری دادگاه سه متهم پرونده در روز 18 شهریور ماه جاری خبر داد.

تهران - ایرنا - سازمان انتقال خون تنها متولی تامین خون و فرآورده‌های خونی سالم در کشور است و به رغم وجود تحریم و کاستی منابع مالی در دولت سیزدهم، افتتاح چند مرکز انتقال خون و انبار استراتژیک، تامین صد درصدی و ذخیره خون مورد نیاز مراکز درمانی را در کارنامه خود دارد.

تهران - ایرنا - سازمان ثبت‌احوال کشور اعلام کرد: ثبت بیش از 97 درصدی رویداد ولادت و 95 درصدی رویداد فوت در مهلت قانونی از جمله اقدامات این سازمان در راستای ارائه آمارهای به روز و جدید است.

زاهدان - ایرنا - همزمان با هفته دولت با حضور وزیر آموزش و پرورش امروز / پنجشنبه / مجتمع شبانه روزی 12 کلاسه شهرستان نیمروز به بهره‌برداری رسید.

زاهدان - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: 28 هزار کلاس درس از آغاز دولت سیزدهم در سراسر کشور به ویژه سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

تهران - ایرنا - معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار افزایش نظارت‌ها و رسیدگی ویژه به موضوع کم‌فروشی‌ها در برخی اقلام خوراکی و مصرفی شد.

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس سرویس کارکنان یکی از شرکت های تولیدی در جنوب اصفهان در صبح پنجشنبه 13 مصدوم بر جا گذاشت.

مشهد - ایرنا - سرپرست مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای امسال تا کنون 49 هزار بیمار در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد زیر پوشش برنامه پرستار پیگیر (فالوآپ) قرار گرفتند.

سنندج - ایرنا - سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام مستقر در مرز باشماق مریوان گفت: این بیمارستان طی 10 روز گذشته به بیش از 534 زائر اربعین ایرانی و خارجی در این مرز خدمات درمانی ارائه کرده است.

تهران - ایرنا - تأمین اجتماعی بزرگترین نهاد بیمه‌گر بیش از 46 میلیون نفر از جامعه را تحت پوشش دارد و در بیش از 2 سال فعالیت دولت سیزدهم، تحولاتی را شاهد بود که تادیه بدهی 250 هزار میلیارد تومانی دولت به تأمین اجتماعی تحت عنوان یک اقدام بی‌سابقه در دوره‌های گذشته مهمترین اقدام در دولت بود که به واسطه آن 106 هزار میلیارد تومان بدهی نظام بانکی تسویه شد.

قشم - ایرنا - مسوول بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: همزمان با هفته دولت با اعزام تیم تخصصی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم روستایی این جزیره، بیماران این مناطق به صورت رایگان ویزیت شدند.

شهرری - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: با تهیه طرح توانمندسازی اسکان غیررسمی در حاشیه شهرها، درصدد هستیم تا به طور هدفمند در بافت‌های فرسوده شهری و حاشیه شهرها اقداماتی را پیگیری کنیم تا حداقل خدمات در حاشیه شهرها فراهم شود.