شنبه 29 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی چهارشنبه شب در محور اراک - قم، یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت‌.

ایلام - ایرنا - فرمانده فراجا گفت: تمامی ظرفیت های انتظامی برای تسهیل در تردد زوار تا پایان ماموریت اربعین به کارگرفته می شود.

اراک - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یکی از ماموران پلیس اراکی عصر چهارشنبه در حین برقراری امنیت بازی آلومینیوم و آذرشمس قزوین آسمانی شد.

تهران - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از تمدید هشدار زرد وزش باد و باران در استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در چنین شرایطی باید آماده باشند.

تهران - ایرنا - مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی گفت: دوره‌های آموزشی ارتباط با کودکان و نوجوانان برای مشمولان این طرح ضروری است و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است‌.

تهران - ایرنا - معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت حدود 30 هزار میلیارد ریال از مطالبات پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز دولتی و دانشگاهی و سایر مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه خبر داد.

تهران - ایرنا - اختصاص وام 200 میلیونی با کارمزد هشت درصدی برای نوسازی ون‌های فرسوده، به‌روزرسانی نقشه‌های مترو، رفع تخلف ساختمانی مجتمع تجاری سپید و آغاز فعالیت موکب مادر و کودک در پایانه مرزی زرباطیه از مهمترین اخبار روز چهارشنبه هشتم شهریور حوزه مدیریت شهری پایتخت است.

تهران - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب تهران از استرداد متهمی به کشور خبر داد که با اغوای 500 نفر از شهروندان بابت مجوز اقامت و کار از آن‌ها بالغ بر 60 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق قانون استفاده از وسایل ارتباطی از جمله هندزفری و مشابه آن حین رانندگی ممنوع است زیرا به شدت حواس راننده را پرت می‌کند.

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به دستگیری متهم کلاهبرداری و عامل فروش حواله‌های صوری خودرو در رودان از ماموریت ویژه دادستان این شهرستان برای استیفای حقوق مالباختگان پیش از صدور کیفرخواست خبر داد.

تهران - ایرنا - دبیر کارگروه افزایش تاب‌آوری سازه‌ها در برابر زلزله گفت: تحولی جدی در حوزه شهرسازی و افزایش تاب‌آوری سازه‌ها در برابر زلزله در پایتخت نیاز دارد

تهران - ایرنا - دادستان کل کشور گفت: حقوق عامه وسیع و گسترده است که با برخی خلاءهای قانونی به لحاظ نحوه پیگیری و ضمانت اجرا مواجه است و امیدواریم با تصویب لایحه صیانت از حقوق عامه که در قوه قضاییه در حال جمع‌بندی نهایی است و به زودی به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد، بتوانیم به صورت هدفمند و قانونمند به احیای حقوق عامه و صیانت از این حقوق بپردازیم.

تهارن - ایرنا - دبیر انجمن داروسازان تهران، خواستار حمایت وزارت بهداشت از واکسن آنفلوانزای تولید داخل شد و گفت: ایران پس از آمریکا دومین کشور موفق دنیا در تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا است که توانسته با بهره‌گیری از فناوری نوین و همفکری نخبگان صنعت بیوتکنولوژی به این هدف بزرگ دست یابد.

تهران - ایرنا - دبیر پویش ملی و مردمی زائر اولی‌ها گفت: پویش زائر اولی‌ها با بهره‌مندی از تجربه‌های گروه‌های مرتبط برای نخستین مرتبه به‌صورت ملی در سال 1401 آغاز شد و توانست با یاری مردم 4 هزار و 100 نفر زائر اولی در ایام اربعین راهی عتبات عالیات کند.

تهران - ایرنا - ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت روز مبارزه با تروریسم، از همه دولت‌ها و مقامات سازمان ملل متحد خواست برای پاسخگو کردن عاملان و محاکمه سران گروه‌های تروریستی که امروز در بستر پناهندگی تفکرات تروریستی خود را عملی می‌کنند، اقدام کنند.

تهران - ایرنا - معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: 8356 پروژه عمرانی و خدماتی توسط دهیاری‌ها با 5 هزار و 225میلیارد تومان در هفته دولت در روستاهای کشور به بهره‌برداری رسید.