جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان گفت: با اجرای طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم و امنیت و ارتقای امنیت اجتماعی، 14 اخلالگر نظم عمومی در استان دستگیر شدند.

بیرجند - ایرنا - جانشین انتظامی شهرستان سربیشه گفت: یک دستگاه خودرو شوتی، صبح امروز موقعی که پلیس داشت خودورهای عبوری را کنترل می کرد با یکی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان برخورد و منجربه مصدومیت وی شد.

بجنورد - ایرنا - رییس مرکز تایید صلاحیت ایران گفت: اعتبار نتایج آزمایشگاه ها، آزمون ها و گواهی های مختلفی که از سوی استاندارد کشور صادر می شود از آبان ماه سال جاری بین المللی شد.

بندرعباس - ایرنا - معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره‌کل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: موضوع حمله پلنگ به گله گوسفندان در روستای «بیورچ» شهرستان بشاگرد در حال بررسی است و خسارت دامداران پس از مراحل قانونی جبران می‌شود.

آبادان - ایرنا - دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان از مصدومیت و فوت 29 زائر ایرانی در پی حادثه تصادف یک تریلی با اتوبوس در محور بصره به ناصریه کشورعراق خبر داد.

اصفهان - ایرنا - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری فردی که با درج آگهی "تور لحظه آخری مشهد مقدس" در سایت "دیوار" از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

تهران - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از پایانه مسافربری غرب به زائران اربعین حسینی توصیه کرد تهیه بلیت عتبات عالیات را به تعویق نیندازند.

ساری - ایرنا - امنیت دریای مازندران برای علاقه‌مندان به شنا از امسال با اجرای طرح ساحل امن و همچنین بهره‌برداری از طرح پایش برخط سواحل با مچ‌بندهای هوشمند که در اختیار ناجیان غریق قرار می‌گیرد و مانیتورینگ دایمی سواحل با استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی افزایش می‌یابد

مشهد - ایرنا - مدیر دفتر حقوقی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: بخشنامه دادگستری استان مبنی بر برخورد قاطع با احداث غیرمجاز استخرهای ذخیره آب در اراضی کشاورزی با هدف صیانت از منابع آبی و کاهش تلفات غرق‌شدگی به این شرکت ابلاغ شد.

اهواز - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند گفت: 2 متهم پرونده قتل و سرقت از یک طلافروشی در شهر گتوند بعد از گذشت پنج سال که متواری بودند دستگیر شدند.

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی بم از دستگیری 2 عامل سرقت مسلحانه خرما در محدوده باغ‌های کشاورزی بخش بروات این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت استان تهران از دسترسی همه داروخانه‌های استان تهران به سامانه برخط تایید دارو خبر داد و گفت: مراجعه حضوری بیماران به ویژه مبتلایان به بیماری‌های خاص و مزمن برای تاییدیه دارو به مراکز بیمه سلامت نیاز نیست و بر اساس سیستم در داروخانه‌ها انجام می‌شود.

اهواز - ایرنا - رئیس دادگاه عمومی دزپارت گفت: درگیری مسلحانه بین 2 نفر در شهر دهدز، یک کشته و یک زخمی شدن یک نفر دیگر شد.

تهران - ایرنا - بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، احداث چهار هزار و 40 پروژه بهداشتی و درمانی در یکسال اخیر در دولت سیزدهم آغاز شده که از این میزان یکهزار و 600 پروژه به سرانجام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

تهران - ایرنا - هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه مجلس در خصوص اصلاح ماده 5 قانون بیمه کارگران ساختمانی را برای دومین بار مغایر سیاست های کلی نظام دانست.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: فعالیت نیروی فاقد گزینش در مدارس و مراکز غیردولتی ممنوع است و صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی همکاران قبل از ورود به مدرسه سنجیده می‌شود.