جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران _ ایرنا_ سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به سه هزار و 717 نفر در هفته گذشته، گفت: بیشترین عملیات در محیط‌های آب مربوط به استان مازندران بود.

اصفهان - ایرنا - رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به‌منظور ارائه بهتر خدمات به زائران اربعین حسینی، ثبت گذرنامه زیارتی در استان بصورت 24 ساعته انجام می‌شود.

مشهد - ایرنا - معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده دندانپزشکی مشهد گفت: 2 رشته جدید دندانپزشکی با عنوان «فلوی ایمپلنت» و «ارتوسرجری» به رشته های تحصیلی این دانشکده به عنوان قدیمی‌ترین دانشکده دندانپزشکی کشور افزوده شد.

اسلامشهر - ایرنا - به گفته فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، فردی که در صفحه اینستاگرام خود به پلیس فحاشی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

ساری - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به ورود ریزگردها به این استان گفت که به‌علت الودگی هوای ناشی از ورود ریزگردها از ترکمنستان به این خطه شمالی، دید افقی در مناطق شرق این استان اکنون به 500 متر کاهش یافته است.

تهران - ایرنا - مدیر عامل بنیاد برکت از تمهیدات این بنیاد به منظور تسهیل تردد زائران اربعین از مرز خسروی خبر داد و گفت: 44 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت در پایانه مرزی خسروی اختصاص یافت.

مشهد - ایرنا - مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی نسبت به وقوع پدیده گرد و غبار و ناسالم شدن هوا برای عصر امروز در مشهد هشدار داد.

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از شگردهای دشمنان بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان است، گفت: در سال‌های اخیر هر زمان که جامعه و مسئولان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودند به همان میزان موفق بوده‌ایم.

ساری - ایرنا - تعدد حضور پلنگ ایرانی در جنگل های سوادکوه که در تصاویر دوربین تله ای محیط بان علی اکبر ایمانی ثبت شد، این روزها در فضای مجاز بازنشر می شود و بنا به اظهارنظر مسوولان حیات وحش این موضوع حاکی از مساعد بودن شرایط زیست آنها در عرصه های طبیعی این استان است.

اردبیل - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل از خریداری و تامین تجهیزات مورد نیاز طب هسته‌ای برای این استان خبر داد و گفت: به دنبال آماده‌سازی ساختمان، جهت نصب و راه اندازی اقلام خریداری شده هستیم.

بندرعباس - ایرنا - فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: 300 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شهرستان‌های میناب و بندرلنگه کشف شد.

ساری - ایرنا - رئیس کل دادگستری مازندران گفت: علت تاخیر در انجام برخی از دستورات رئیس قوه قضاییه، از جمله وضعیت محموله سه هزار و 37 تنی ذرت آلوده در بندر نوشهر، موانع موجود در اخذ مجوزهای لازم بوده که با رفع آن، ترخیص ذرت‌ها آغاز شده و به زودی به اتمام خواهد رسید.

تهران - ایرنا - عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا اواخر شهریور و اوایل مهر است که آنتی بادی برای مقابله با ویروس در زمان مناسب در بدن ساخته شود و موجود باشد.

شهرری - ایرنا - سنگ مزار، حجله و قبرهای شهدا بدون تعارف نماد و میراثی فرهنگی است که نشان می‌دهد چه مردانی برای حفظ مرز و بوم این کشور از بزرگترین سرمایه خود یعنی جان خود گذشته اند؛ اما سوال اینجااست که برای حفظ این نمادها چه راهکاری وجود دارد؟

اراک - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان، فردی که به علت کینه توزی و اختلاف نظر جزئی، اقدام به قتل مردی میانسال کرده بود، در عملیات ضربتی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

تهران - ایرنا - پلیس تهران بزرگ با اعلام اینکه هیچگونه سرقتی از بهنام ابوالقاسم‌پور که از پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انجام نشده است.