پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی رستورانی در مجتمع تجاری پالادیوم خبر داد و گفت: این حادثه 100 نجات یافته داشت.

جیرفت - ایرنا - فرماندار شهرستان جیرفت گفت: 2 برادر در این شهر توسط 2 نفر دیگر با اسلحه کلاشنیکف به قتل رسیدند و خواهر آنان نیز بر اثر تیراندازی زخمی شده است.

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور گفت: طی 5 ماه سالجاری با افزایش بیش از 2 برابری اعتبارات مربوطه با ابلاغ اعتبار 100 میلیارد تومانی در زمینه تهیه ویلچر و دیگر وسایل جسمی حرکتی در استان‌های کم برخوردار اقدام شده است.

مشهد - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: اگر اموری مانند تمدید و ابطال پروانه وکالت ناخودآگاه تبدیل به کسب و کار شود و زیر پوشش وزارت امور اقتصاد و دارایی قرار گیرد، کار خطرناک و مشکل‌سازی است.

بیرجند - ایرنا - موتورسواری و انجام حرکات نمایشی یکی از عوامل وقوع تصادفات است که با توجه به نبود زیرساخت لازم در معابر شهری خراسان جنوبی، عمده جوانان مغلوب بازی هیجان و مرگ می‌شوند.

تهران - ایرنا - درست در نیمه های اسفند سال 1398 بود که نخستین نشانه های ابتلا به ویروس کرونا در کشور مشاهده شد و در فاصله چند ماه این ویروس ناشناخته‌ی آن روزها به سرعت در حالت فراگیری و پاندمی قرار گرفت و روزانه سبب داغدار شدن بسیاری از خانواده ها شد به طوریکه در پیک مرگ و میرهای در اوایل شهریور 1400، شمار جانباختگان در شبانه روز از 700 نفر فراتر رفت.

مشهد - ایرنا - مسوول واحد برنامه‌ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون این نهاد نیازمند مراجعه داوطلبان اهدای خون برای همه گروه‌های خونی مثبت و منفی به ویژه چهار گروه خونی «O منفی، A مثبت، AB منفی و A منفی» است.

زاهدان - ایرنا - مراسم وداع با پیکر مطهر شهید علی بیژنی زیبا مامور کلانتری سیب و سوران که صبح امروز توسط گروهک جیش الظلم به شهادت رسید با حضور فرمانده و کارکنان انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

فیروزکوه - ایرنا - استاندار تهران با دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در فیروزکوه، پنجشنبه شب همزمان با نخستین روز از هفته دولت کارخانه تولید مواد شیمیایی این شهرستان را افتتاح کرد.

اردبیل - ایرنا - رئیس نظام پزشکی کشور گفت: میهن اسلامی ما در تربیت جامعه پزشکی به خودکفایی مطلق رسیده است و حتی امکان صادرات توانمندی‌های خود را نیز داریم.

آبادان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آمادگی کادر درمان در مرزها جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: یک هزار پزشک، پرستار و بهداشت با حضور در مرزهای مشرف به کربلا خدمات رسانی به زائران را بر عهده دارند.

شهرکرد - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست پنجشنبه شب در پایان نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری از پوستر جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست محیط‌زیست رونمایی کرد.

خرم آباد - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 521 مرکز تربیت معلم در کشور وجود دارد، گفت: توسعه این مراکز در شهرهای بزرگ با انجام کار کارشناسی در دستور کار قرار گرفته است.

سنندج - ایرنا - معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان گفت: 15 پایگاه انتخاب رشته در راستای ارائه خدمات مشاوره ای و راهنمایی انتخاب رشته توسط مشاوران مجرب آموزش و پرورش به داوطلبان مجاز انتخاب رشته، در سطح استان راه اندازی شده است.

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان، گفت: مجوز تاسیس دانشکده های پزشکی شرق در میناب و غرب در بندرلنگه صادر شده است.

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: بسته رفع و از بین بردن عوامل نارضایتی و اقدامات ناخوشایندی که استان با آن درگیر است، آماده شده و براساس آن طرح‌هایی را تعریف کرده‌ایم.