پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از فراهم شدن مقدمات پرداخت وام 200 میلیون ریالی به 40 هزار مستمری‌بگیر این سازمان خبر داد و گفت: این وام حداکثر تا هفته آینده و به صورت متمرکز به حساب ثبت نام کنندگان واریز خواهد شد.

مشهد - ایرنا - مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار مراکز غیرمجاز مداخله گر سلامت مهر و موم شده در مناطق زیر پوشش این دانشگاه از 45 مورد به 60 مورد افزایش یافت.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اسامی داروهای غیرمجاز در سفر به کشور عراق را اعلام کرد و از مردم خواست تا برای اجتناب از برخودهای انتظامی از حمل این داروها خودداری کنند.

مشهد - ایرنا - مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اعضای بانوی 28 ساله مرگ مغزی ساکن تربت‌جام به 6 بیمار نیازمند عضو حیاتی دوباره بخشید.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی با بیان اینکه 286 هزار نفر در آزمون‌های نهایی شهریور ماه شرکت می‌کنند، گفت: زمان پایان امتحانات 13 شهریور است.

اهواز - ایرنا - سخنگوی اورژانس 115 خوزستان از امدادرسانی به یک هزار و 550 نفر زائر اربعین حسینی در مرز چذابه خبر داد.

اهواز - ایرنا - بر اساس آخرین به‌روزرسانی سامانه پایش هوای کشور وضعیت شاخص هوای ماهشهر روز شنبه در وضعیت قرمز و ناسالم قرار گرفت.

تهران - ایرنا - سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دولت، این سازمان با برپایی میز خدمت، یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض و به متقاضیان تحویل می‌دهد.

تهران - ایرنا - وزیر دادگستری با اشاره به گسترش همکاری‌های حقوقی و قضایی با سایر کشورها گفت: در دولت سیزدهم 14 سند دو جانبه با 9 کشور تنظیم شده است و 1531 زندانی ایرانی در خارج از کشور و زندانی خارجی محبوس در ایران انتقال داده شدند.

اهواز - ایرنا - مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان با انتقاد از تحقیقات بدون نتیجه مرکز تحقیقات شیلات درخصوص علت‌یابی مرگ و میر ماهیان دریاچه نمک ماهشهر گفت: یکسال زمان، برای تحقیقات در این زمینه، فرصت مناسبی بود تا این حادثه تکرار نشود اما متاسفانه تحقیقات مرکز مربوطه نتیجه‌ای در پی نداشته است.

نوشهر - ایرنا - حدود هشت راس کل و بز وحشی در ارتفاعات جنگلی بخش ییلاقی و کوهستانی کجور نوشهر از سوی شکارچیان غیر مجاز بنا به گفته رییس حفاظت محیط زیست این شهرستان شکار شدند.

تهران - ایرنا - معاون توسعه و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم ایجاد شد و هفت هزار تخت بیمارستانی دیگر نیز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

اراک - ایرنا - 10 طرح بهداشتی، درمانی و اورژانسی روز شنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت، در نقاط مختلف شهرستان اراک بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: برای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ایام اربعین حسینی (ع) بخش‌های فنی و ایمنی خودروهای عازم به این سفر زیارتی به صورت ویژه کنترل می‌شوند.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایب در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی تا قبل از تاریخ یکم مهرماه 1402 که درنهایت منجر به اعزام به خدمت درماه‌های آینده شود از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند می‌شوند.

تهران - ایرنا - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 52 درصد علت تصادفات شهر تهران ناشی از عدم توجه به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است.