پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از تیراندازی منجر به قتل چهار شهروند ایرانشهری در یکی از محلات این شهرستان شد.

مشهد - ایرنا - مدرسه، پایه زندگی تربیتی کودکان و مبنای توسعه دانش و پیشرفت جامعه است که امید همه کشورها برای آینده‌ای روشن بدان بوده که دولت سیزدهم با درک درست از این مهم و توجه به مدرسه‌سازی در خراسان رضوی، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته است.

تهران - ایرنا - معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اقدامات مدیریت بحران تهران را هم‌زمان با برگزاری آیین بدرقه خادمان و زائرین راهپیمایی اربعین حسینی (ع) تشریح کرد.

اصفهان - ایرنا - رییس مرکز وکلای قوه قضاییه اصفهان از شرکت پنج هزار و 665 داوطلب از این استان در آزمون وکالت در روز جمعه و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

کرمانشاه - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش از ساخت یک اردوگاه چند منظوره بزرگ فرهنگی، تربیتی، آموزشی و تفریحی دانش آموزان غرب کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 20 فرآورده گیاهی در دولت سیزدهم مجوز گرفته و 10 داروی گیاهی به مرحله تولید رسیده اند.

کرمانشاه - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه از افتتاح و بهره‌برداری 2 هزار مدرسه و مرکز آموزشی این وزارتخانه با 10 هزار کلاس درس در هفته دولت امسال خبر داد.

اراک - ایرنا - آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه روز جمعه در محل دانشگاه اراک برگزار شد.

بوشهر - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: به دنبال اشکالاتی که امروز برای برگزاری آزمون وکلای دادگستری در دانشگاه خلیج فارس اتفاق افتاد، پرونده قضایی برای رئیس و معاون آموزشی این دانشگاه تشکیل شد.

آبادان - ایرنا - معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حوزه بهداشت به خوبی از تجربه خدمت به زوار اربعین در سال گذشته بهره گرفته و امسال نیز روند مطلوبی را در مرز شلمچه شاهد هستیم.

سنندج - ایرنا - معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست کشور گفت: میش مرغ یکی از گونه های در معرض انقراض ایران است که بعد از یوزپلنگ بحرانی ترین وضعیت را دارد.

اهواز - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان‌گفت: طبق آخرین آمار جمع آوری شده 518 زائر اربعین حسینی در یک هفته اخیر در استان دچار حوادث مختلفی شدند که به آنها خدمات درمانی ارئه شد.

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی دمای هوای استان از روز شنبه هفته آینده با روند کاهشی همراه خواهد شد.

نوشهر - ایرنا - پیرمرد 70 ساله نوشهری حوالی ساعت 6 و 20 دقیقه صبح امروز جمعه در آب های ساحلی این شهرستان و در خارج از طرح سالم‌سازی دریا غرق شد.

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری با استقرار دولت سیزدهم با موضوع فراهم کردن زمینه‌های رفاهی و معیشتی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال کرد، موضوعی که خواسته و مطالبه به حق همه افراد بازنشسته تحت پوشش این صندوق با جامعه آماری یک میلیون و 639 هزار نفری است.

کرمانشاه - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه طرح پذیرش بدون کنکور برگزیدگان جشنواره های مختلف دانش آموزی در ستاد ملی تربیت در جریان است، گفت: براساس این طرح برگزیدگان جشنواره های کشوری در زمینه های ورزشی، هنری، قرآنی، علمی و پژوهشی بدون کنکور و یا با برای آنها امتیاز و رتبه خاص لحاظ می شود و در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته خواهند شد.