پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - همزمان با هفته دولت ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مینودشت درشرق استان گلستان باحضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونین، مدیرکل درمان گلستان و فرماندار و مدیران این شهرستان آغاز شد.

بندرعباس - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از آمادگی کادر درمان در مرزها جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: 250 نیروی کادر بهداشت و درمان با حضور در مرزهای مشرف به کربلا و نجف خدمات رسانی به زائران را برعهده دارند.

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و600 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات ویژه شهرستان های شمال و جنوب این استان خبر داد.

آبادان - ایرنا - رئیس سازمان غذا و دارو کشور از در دسترس بودن سبد کامل دارویی در مرز شلمچه خبر داد و گفت: بسته دارویی در مرز شلمچه در دسترس زائران اربعین حسینی است.

ساری - ایرنا - مدیر کل فرودگاه های مازندران گفت: هواپیمای حامل وزیر کشور که قرار بود امروز ساعت هشت صبح در فرودگاه دشت ناز مازندران به زمین بنشیند به دلیل شرایط نامناسب جوی، امکان فرود را نیافت و به تهران بازگشت.

تهران - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه 70 درصد ظرفیت پارکینگ مرز مهران در استان ایلام پر شده است تاکید کرد که زائران از مبادی مرزی خلوت‌تر تردد کنند.

کرمانشاه - ایرنا - مادری محکوم به قصاص که حدود 12 سال پیش طی یک اختلاف خانوادگی همسرش را به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم و در قالب پویش "به عشق حسین می‌بخشم" از قصاص رهایی یافت.

اراک - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: 48 هزار و 47 نفر از ابتدای امسال تاکنون، به جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در این استان اضافه شد.

شهرری - ایرنا - استاندار تهران اعلام کرد: تکلیف و انجام وظیفه در خدمت به مردم از نگاه امام راحل بی نهایت است و مرزی ندارد.

تهران - ایرنا - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح 572 مرکز بهداشتی در هفته دولت خبر داد و گفت: چهار هزار پروژه بهداشتی نیز تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به تعطیلی‌های پی در پی جلسات شورای شهر بندرعباس به علت اختلافات برخی از اعضا و بازتاب ناخوشایند آن در بین مردم و افکار عمومی، گفت: در این راستا 20 دستور قضایی برای پیگیری مصوبات شورای شهر بندرعباس صادر شده است.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تکذیب خبر تولد 12 نوزاد دارای ناهنجاری که در روزهای گذشته منتشر شد، گفت: این خبر که منبع آن یک آزمایشگاه ذکر شده، کاملا دروغ است زیرا این سئوال پیش می آید که مگر نوزدان در آزمایشگاه ها به دنیا می آیند؟ این در حالیست که ذینفعان غربالگری غیراستاندارد سودهای کلان و هزار میلیاردی به جیب می زنند.

کرمانشاه - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش؛ محور تمام اهداف آموزش و پرورش کشور را ایجاد خودباوری، امید آفرینی و آینده سازی برای دانش آموزان دانست و گفت: بر همین اساس اجرای سند تحول بنیادین که برمبنای آموزه های دین است و دانش اموزان ما را به این اهداف می‌رساند؛ در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

تهران - ایرنا - شعبه 55 بین‌الملل دادگستری تهران در پی شکایت حقوقی بازماندگان و آسیب دیدگان از کودتای نقاب (نوژه) علیه دولت آمریکا و هفت خوانده دیگر، رأی به محکومیت دولت آمریکا به مبلغ 330 میلیون دلار صادر کرد.

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم به حق یکی از محیط‌زیستی‌ترین دولت‌هاست و در این مدت اقدامات سازنده‌ای را مانند توقف پروژه پتروشیمی میانکاله، تعیین تکلیف 411 پروژه فاقد مجوز محیط‌زیستی، نشست بین‌المللی مقابله با گردوغبار با حضور مقامات عالیرتبه 12 کشور درگیر این پدیده و توسعه صنعتی و عمرانی با رعایت ملاحظات در راستای تقویت دیپلماسی محیط‌زیست انجام داده است.

ساوه - ایرنا - سال 1395 سطل‌های زباله در معابر و کوچه‌های ساوه جمع‌آوری شد و امروز بازگشت دوباره آنها به شهر گویای این واقعیت بوده که این تصمیم عجولانه تبدیل به آزمونی به خطا رفته شده است.