جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: کمک مومنانه و رزمایش مواسات جزو هویت مسجد تراز انقلاب اسلامی است و این روند تا برگشت به وضعیت عادی ادامه خواهد داشت.

تهران - ایرنا - همزمان با عید سعید فطر، همایون شجریان کنسرت «نسیم وصل» را بصورت برخط در تالار وحدت برای مخاطبان خانه نشین خود اجرا کرد.

تهران - ایرنا - همزمان با ادامه مقاومت مردم بلاروس برابر کرونا و تداوم اتخاذ «نکردن» تدابیر پیشگیرانه و انجام مسابقات با حضور تماشاگر، تیم بیت بوریسوف با گل لحظه آخری خود برابر دینامو برشت، جام حذفی بلاروس را مقابل 5هزار هوادار حاضر در ورزشگاه بالای سر برد.

بوشهر - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر تاکید کرد حادثه فوت مادر باردار در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر با سرعت و دقت مجدانه بررسی شود.

بوشهر - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا و طی روز چهارشنبه با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی، در سواحل شمالی و مرکزی استان، این مناطق تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود.

یزد - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند در کیلومتر 25 جاده تفت به ابرکوه پنج نفر مصدوم و برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

نوشهر - ایرنا - مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری کشور با اشاره به هزینه 150 میلیارد تومانی برای توسعه فرودگاه رامسر افزود: انتظار ما این است که افزایش جذب گردشگران خارجی اولویت اصلی فرودگاه رامسر قرار گیرد.

کرمان - ایرنا - رئیس اداره آموزش متوسطه دور اول اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تماس‌های مکرر والدین و دانش‌آموزان در زمینه برگزاری امتحانات پایه نهم به صورت غیرحضوری گفت: این آزمون‌ها با توجه به برنامه‌ریزی و شرایط مدارس می‌تواند از فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شود و تا پایان خرداد سال جاری به اتمام برسد.

تهران - ایرنا - موزه ملی ایران با انتشار پروتکلی، فعالیت خود را آغاز کرده که در این پروتکل تعداد بازدیدکنندگان و زمان بازدید با شرایط خاص تعریف شده است.

اردبیل - ایرنا - ماموران یگان حفاظت محیط زیست بیله‌سوار هنگام گشت و کنترل، دسته‌هایی از پرندگان مهاجر حمایت شده و حفاظت شده سار صورتی را در زیستگاه‌های این شهرستان مشاهده کردند.

گچساران - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه وبویراحمد گفت: یک فروند بالگرد ارتش برای کمک به امدادگران اطفای حریق در جنگل های گچساران امروز وارد شهر دوگنبدان شد.

تهران - ایرنا - مرکز تحقیقات مشاوره‌ای «ریستاد انرژی» پیش‌بینی می‌کند که تقاضا برای نفت در سال 2020 به میزان 10.8 درصد کاهش خواهد یافت.

اعزام پنج نفتکش ایرانی به سوی ونزوئلا برای صادرات بنزین به آن کشور عملیاتی جسورانه بود. بویژه آن که پیش از آن نیروهای آمریکایی مزاحمت هایی برای نفتکش های ایرانی در دریای کارائیب ایجاد کرده بودند. مجموعه خبرها درباره ماموریت پنج نفتکش ایرانی را در پرونده حاضر می خوانید.

مشهد - ایرنا - معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی مشهد از مبارزه با بیماری زنگ زرد در بیش از 14 هزار هکتار از اراضی زیر کشت جو و گندم در این شهرستان خبر داد.

چابهار - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: برپایی مراسم عروسی و هرگونه تجمع مصداق مجرمانه تهدید علیه سلامت جامعه محسوب شده و هنجار شکنان از سوی دستگاه قضایی تحت پیگرد قرار خواهند گرفت لذا شهروندان در صورت مشاهده به دبیرخانه ستاد کرونا این شهرستان اطلاع دهند.

تهران - ایرنا - کتاب‌های ترجمه شده «سرباز شکلاتی»، «رمز موفق زیستن»، «تفکر طراحی؛ فهم چگونگی تفکر و کار طراحان» و «طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان» در بازار نشر عرضه شد.