جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل گمرکات کردستان گفت: صادرات کالا از مرز باشماق مریوان پس از یک روز وقفه و تعطیلی به مناسبت عید سعید فطر از امروز از سر گرفته شد.

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرزگفت: تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بار ترافیکی ازمرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

همدان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی همدان پیش بینی کرد: در 24 ساعت آینده سرعت وزش باد در مناطق مختلف این استان افزایش یابد و در برخی از نقاط شهری به 70 کیلومتر در ساعت نیز برسد.

کرمانشاه - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: فعالیت سامانه «4100» راهنمای مراقبت‌های پرستاری در منزل همچنان ادامه دارد.

تهران - ایرنا - وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه شماره سه خود اعلام کرد: متقاضیان ثبت‌نام در طرح خودرو، صرفا به سامانه‌های فروش اعلامی از سوی خودروسازان مراجعه کنند.

تهران - ایرنا - «دانیل میسون» نویسنده و روانشناس آمریکایی با اشاره به بار روانی ناشی از بحران شیوع کرونا، بر اهمیت رمان‌خوانی در حفظ سلامت روان افراد تاکید کرد.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: آتش سوزی ارتفاعات مراتع کوهستانی غرب منطقه دهرود بخش ارم شهرستان دشتستان وارد روز چهارم شده و تلاش برای مهار کردن آن همچنان ادامه دارد.

تهران - ایرنا - آخرین حضور مرحوم صدیقه کیانفر در فیلم سینمایی «پیش میشی» بود که قبل از اکران این فیلم چشم از جهان فرو بست تا آخرین بازی خود را در پرده نقره‌ای نبیند.

همدان - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: با توجه به تعطیلات عیدفطر و استقبال گردشگران برای سفر به این استان بر اساس مصوبه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هتل‌ها، مهمانسراها و مراکز اقامتی و گردشگری این استان بازگشایی شدند.

تهران - ایرنا - سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: زمان پرداخت تسهیلات 2 میلیون تومانی به افرادی که شغل ثابت ندارند مشخص نیست.

اراک - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت: 70 درصد از جمعیت استان در سن فعالیت است و این منطقه در فرصت پنجره جمعیتی (رسیدن بیش از دو سوم جمعیت به سن کار) قرار گرفته است.

اردبیل_ایرنا_مدیرجهاد کشاورزی خلخال گفت: برای حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی در منطقه مقدار قال توجهی نهادههای دامی حمایتی در بین کشاورزان این شهرستان توزیع شد.

اهواز - ایرنا - مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: گروه‌های جهادی استان به همراه یک گروه جهادی از تهران توزیع 15 هزار بسته معیشتی را به همراه کمک‌های نقدی در سطح استان آغاز کردند.

کرمانشاه - ایرنا - معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد نسبتا شدید در برخی ساعات امروز (دوشنبه) هوای برخی شهرهای نواحی غربی و جنوب غربی استان را غبارآلود خواهد کرد.

مهاباد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی مهاباد گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود 90 هزار تن چغندرقند در اراضی کشاورزی این شهرستان تولید شود که نسبت به سال زراعی گذشته بیش از 30 هزار تن افزایش خواهد داشت.

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به بررسی لایحه اصلاح نظام پولی و بانکی در جلسات این شورا، گفت: مصوبه مجلس درباره لایحه اصلاح نظام پولی و بانکی در جلسات شورای نگهبان در حال بررسی است و نظر نهایی شورای نگهبان درباره لایحه حذف 4 صفر از پول ملی به‌زودی اعلام می‌شود.