جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی افزایش هشت برابری خطوط پروازی فرودگاه رامسر و بهره مندی از 16 خط پروازی را هدیه دولت به مردم غرب مازندران برای دسترسی به تمام نقاط کشور خواند که حتی قادر است به استان های همجوار نیز خدمات رسانی کند.

تهران - ایرنا - وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی با واسطه‌گری محمدعزیزی و فریدون احمدی از نمایندگان مجلس نهم، به انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت و تولید تعداد 6 هزار خودرو با شرکت خودروسازی سایپا اقدام کردند تا در بازار خودرو اخلال ایجاد کنند.

اهواز - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: قطع سه رشته فیبر نوری پر ترافیک در شهر اهواز توسط افراد ناشناس، باعث ایجاد اختلال در ارتباطات همراه اول در استان شد.

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: شورای عالی اقتصادی با تصویب ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، موعدهای مقرر درقانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه‌ها و رسیدگی‌های مالیاتی را به مدت 2 ماه و حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید کرد.

تهران - ایرنا - معاون مالی ایران خودرو گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، وجوه واریزی مردم در طرح فروش فوق‌العاده به حساب این خودروساز واریز نمی‌شود و امکان برداشت از آن هم وجود ندارد.

نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران گفت‌: حدود نیمی از توسعه زیرساخت‌های استان به خصوص حوزه حمل و نقل و راه در دولت تدبیر و امید انجام شد.

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد از امشب به عنوان سومین فیلم متقاضی اکران آنلاین نمایش خود را آغاز خواهد کرد.

بوشهر - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 45 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی آزمایشگاه های جدید تشخیص کرونا در این استان تخصیص یافت.

تهران - ایرنا - رحیم مؤذن‌زاده مشهور به «بلال ایران» از برجسته‌ترین اذان‌گوهای ایران و جهان اسلام به شمار می‌آید که اذان او در 1387 خورشیدی به عنوان اثر ملی معنوی شناخته شد. وی شهرتش را از اذانی که در 1334 خورشیدی در رادیو ایران گفت به دست آورد.

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یادداشت اینستاگرامی اعلام کرد: به‌زودی «خدمات رایگانی» که برای مشترکین خانگی مشخص کردیم را هم ارائه خواهیم کرد، اگر درخواست استفاده از خدمات اینترنت خانگی دارید به سامانه xdslplus.ir بروید و با چند کلیک، جزو اولین نفراتی باشید که ثبت درخواست می‌کنند.

تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، بر نقش‌آفرینی کشاورزان در تصمیم‌گیری‌ها تاکید کرد.

اهواز - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر گفت: 11 هزار بسته معیشتی در رزمایش سراسری همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان این شهرستان در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

سمنان - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد دامغان گفت: طرح اطعام مهدوی با طبخ 15 هزار و 500 پرس غذا و هزینه 2 میلیارد و 325 میلیون ریال در نقاط شهری و روستایی این بخش اجرا شد.

پکن - ایرنا - روزنامه «ساوت چاینا مورنینگ پست» در واکنش به پهلوگیری نفتکش ایرانی در بندر ونزوئلا نوشت تحریم ها و هشدارهای آمریکا هم نتوانسته است مانع تجارت آزاد میان ایران و ونزوئلا شود.

ایلام - ایرنا - فرماندار چرداول گفت: 9 پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه روستایی در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست ساخت و اجرا است.

کرمان - ایرنا - مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان با اشاره به بحران شیوع کرونا و احتمال انتقال آن از طریق جابه جایی پول نقد گفت: نصب رایگان دستگاه کارت خوان بر روی هزار و 200 تاکسی در این شهرستان انجام می‌شود.