جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - زمین‌های بایر دانشگاه علوم پزشکی دزفول ظهر امروز دوشنبه دچار آتش سوزی شدند.

مشهد - ایرنا - معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: فعالیت ناوگان قطارشهری و اتوبوسرانی درون شهری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از فردا (ششم خرداد) از سر گرفته شده و به حالت عادی بازمی‌گردد.

یاسوج - ایرنا - معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: زلزله 5/2 ریشتری ظهرروز یکشنبه دوگنبدان در استان کهگیلویه وبویراحمد به بافت تاریخی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بیش از 15 میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

اردبیل _ ایرنا _ فرمانده انتظامی خلخال گفت: میزان کشفیات مربوط به قاچاق چوب‌آلات جنگلی و صنعتی در بهار امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی دارد.

گچساران - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: جوان 33 ساله گچسارانی بامداد امروز با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسید.

استانها - ایرنا - رعایت نکات بهداشتی، حضور نیافتن در مراکز شلوغ و پر جمعیت و پرهیز از ترددهای غیر ضرور از مهمترین نکاتی است که توجه جدی به این موارد می تواند منجر به سیر نزولی ابتلا به این بیماری شود اما به نظر می رسد عده ای از شهروندان با سفر به دیگر شهرها و نادیده گرفتن الزامات، ریسک ابتلا به این ویروس را پذیرفته اند.

شیراز - ایرنا - محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت تعطیلات عید فطر در سفر به جهرم در دیدارهای مختلف خود به برخی از مشکلات این شهرستان هم رسیدگی کرد که از جمله آنها بررسی وضعیت اینترنت بخش محروم سیمکان جهرم و دادن قول مساعد به یکی از جوانان این منطقه برای حل مشکل اینترنت بود.

اردبیل - ایرنا - وزش باد شدید زندگی عادی مردم خلخال را مختل کرد و موجب وارد شدن خساراتی به بخش‌های کشاورزی، باغی و واحدهای مسکونی و تجاری این شهرستان شد.

بغداد - ایرنا - دبیر کل گروه مقاومت اسلامی «عصائب اهل الحق» امروز (دوشنبه) در سخنانی به مناسبت عید سعید فطر در تلویزیون عراق گفت: نسبت به خروج نیروهای آمریکایی از خاک کشورمان تردید داریم.

تهران - ایرنا - «رابرت او برایان» مشاور امنیت ملی آمریکا در اقدامی غیرمنطقی نحوه پاسخ چین در برابر ویروس کرونا را با نوع رفتار شوروی در مقابله با حادثه هسته‌ای چرنوبیل مقایسه کرد.

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جان باختن 16 نفر و مصدومیت 104 نفر در حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته خبر داد.

تهران - ایرنا - براساس گزارش دیلی‌میل، باشگاه منچستریونایتد به سه باشگاه هارتس، بولتون واندررز و برتون آلبیون اعلام کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا نیازی نیست ک بدهی بازیکنانی را که از یونایتد خریده یا قرضه گرفته‌اند، پرداخت کنند.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال عراق با شکست عربستان برای اولین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

ایرنا - آستارا - گردشگران از شهرستان های مختلف کشور بدون توجه به هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا از نوار ساحلی آستارا در تعطیلات عید فطر استقبال کردند.

تهران - ایرنا - مراجع عظام تقلید، حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم‌شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی، مظاهری، علوی گرگانی و جمع کثیری از فضلا و اساتید حوزه های علمیه در پایان سه دوره متوالی ریاست علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی، با صدور پیام های جداگانه ای از خدمات شایسته وی در این جایگاه تجلیل و قدردانی کردند.

لندن - ایرنا - فشارها برای برکناری مشاور ارشد نخست‌وزیر انگلیس و ایده‌پرداز اصلی سیاست بدنام «ایمنی گله‌ای»، به دلیل نقض آشکار مقررات قرنطینه از سوی افکار عمومی بالا گرفت.