جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی به تدریج تا اواخر هفته جاری افزایش سرعت باد و گرد و خاک در استان پیش بینی می‌شود.

اصفهان - ایرنا - امام خمینی (ره) عدالت اجتماعی و دفاع از مستضعفان را از اصول اقتصاد اسلامی می‌دانستند و تاکید داشتند که این نظام باید بعنوان ابزاری برای تکامل معنوی جامعه، ریشه کردن فقر و توجه به معیشت مردم در جمهوری اسلامی پیاده شود.

بندرعباس - ایرنا - رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: 20 هزار اثر هنری دانش آموزان این استان به پویش سفیران سلامت ارسال شد.

مشهد - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: همزمان با بازگشایی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، توقفگاه‌های زیرگذر حرم مطهر رضوی نیز بازگشایی شد.

تهران - ایرنا - مرکز ردیابی نفتکش‌ها دقایقی پیش در پیامی توئیتری از لنگر انداختن نخستین کشتی حاوی سوخت ایران در پالایشگاه ال‌پالیتو ونزوئلا خبر داد.

ایرنا - واشنگتن - مراسم های عید سعید فطر و برنامه های شادی بخش برای کودکان در مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن برگزار شد.

پکن - ایرنا - «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی آمریکا بعد از تاکید کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بر تقویت توان بازدارندگی کشور بار دیگر از پیونگ خواست در برابر آنچه او دستاوردهای اقتصادی خوانده است از تسلیحات هسته ایش «چشم پوشی» کند.

ایلام - ایرنا - عید فطر و تعطیلی چند روزه پس از یک ماه روزه داری و کلی قرنطینه در نوروز هر کسی را وسوسه می کند که بار سفر ببندد و راهی مسافرت شود اما با وجود خطرات بیماری کرونا آیا می شود آسوده خاطر به سفر رفت.

اصفهان - ایرنا - وضعیت هوای استان با پیش بینی سه روز آینده و کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، دوشنبه پنجم خرداد 99

تهران - ایرنا - با دستور سرپرست وزارت صمت، شرط اخذ هر گونه چک از شرایط ثبت‌نام خودرو در مقطع کنونی حذف شد.

بندرعباس - ایرنا - رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش وپرورش هرمزگان گفت: پنج هزار و 998 دانش آموز پایه‌ی ششم و نهم امسال برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان استان باهم به رقابت می‌کنند.

مشهد - ایرنا - آیین شکرانه بازگشایی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) یکشنبه شب همراه با نقاره زنی، خطبه خوانی و تعویض پرچم گنبد حرم مطهر رضوی با حضور جمعی از مدافعان سلامت برگزار شد.

ارومیه - ایرنا - همزمان با روز عید سعید فطر مردم ارومیه، تبریز و دیگر شهرهای 2 استان آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی با حضور در ساحل دریاچه ارومیه، از این موهبت الهی که بار دیگر پرآب شده، برخوردار شدند؛ البته در این بین، رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مغفول مانده بود. عکس از: سیده فاطمه سجادی

زاهدان - ایرنا - مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: گسترش حمله ملخ‌های صحرایی به جنوب استان باعث شده در بعضی از مناطق همچون ایرانشهر برای نابودی این آفت از هواپیمای سمپاش استفاده شود.

تهران - ایرنا - کارشناس بازار سرمایه، گفت: خرید متری مسکن در قالب ابزار مالی در بورس کالای ایران، می‌تواند پاسخ مناسبی به همه افرادی باشد که برای حفظ دارایی‌های نقد خود به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار مسکن هستند، اما توانایی‌های آن‌ها به اندازه‌ای نیست که بتوانند یک ملک را به طور کامل خریداری کنند.

رشت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود 257 هزار و 591 دستگاه خودرو از 31 اردیبهشت ماه تا پایان روز سوم خردادماه به استان خبر داد.