شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مشاور معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نیروهای بهداشت خوزستان با بیماریابی و کنترل بیش از 27 درصد از جمعیت خوزستان در بحث ویروس کرونا کار بزرگی را انجام داده‌اند.

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جعه خرم‌آباد گفت: نماز عید فطر تنها در سه شهر پلدختر، معمولان و دوره چگنی که وضعیت سفید اعلام شده، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

کرمان - ایرنا - تمرینات تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان نماینده استان کرمان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور پس از مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا، از امروز (شنبه) آغاز شد.

تهران - ایرنا - فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در روز عید، نسبت به لزوم خودداری افراد پرمخاطره از حضور در محل‌های شلوغ برای اقامه این نماز تاکید کرد.

اهواز - ایرنا - مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر گفت: برخورد سواری پراید با سرنشینان تریلی بعد از ظهر روز شنبه در محور شوشتر - اهواز به فوت 2 سرنشین و مصدوم شدن راننده سواری منجر شد.

دزفول - ایرنا - مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت: هشت طرح آموزشی در قالب 60 کلاس درس تا پایان امسال در دزفول به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

شهرکرد - ایرنا - منتخب مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مقدمات تدوین سند پیشرفت و تعالی مناطق شهری و روستایی در این حوزه انتخابیه فراهم شد.

مشهد - ایرنا - تولیت‌های آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه، آستان مقدس شاهچراغ، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم و مسجد مقدس جمکران روز شنبه بیانیه مشترکی در خصوص بازگشایی حرم‌های مطهر از پنجم خرداد ماه صادر کردند.

کرج - ایرنا - مدیر توزیع برق جنوب شهرستان کرج اعلام کرد که با تلاش کارکنان فنی این اداره، مشکل نوسان برق در مناطق جنوبی کرج برطرف شد.

لندن - ایرنا - نخست وزیر انگلیس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر به پاس همراهی و مشارکت مسلمانان برای مهار ویروس کرونا و رعایت محدودیت‌های قرنطینه در ایام ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

یاسوج - ایرنا - ویروس مرگبار کرونا با همه تلخی ها و پیامدها و آثار منفی که در حوزه های مختلف بویژه اقتصاد و معیشت بخش عمده ای از جامعه به دنبال داشت اما نباید از جلوه های زیبا و شکوه خلاقانه و هنرمندانه جامعه در مواجهه با این بیماری و همچنین خلق صحنه های نابی که از اوج همدلی، انسجام و حرکت های مومنانه و خیرخواهانه قشرهای مختلف مردمی بر بستر این بیماری بوجود آمد غفلت کرد.

ایلام - ایرنا - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: نماز عید سعید فطر در تمامی مساجد این استان اقامه خواهد شد.

یاسوج - ایرنا - منتخب مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه سوم خرداد سال 1361 در قالب عملیات غرورآفرین بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد، نمونه ای بارز از اراده الهی است.

ایرنا - یاسوج - سید ضیاء هاشمی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در یاسوج با گروه جهادی دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی دانشگاه تهران که در روز های کرونایی صد ها بسته کمک معیشتی و بهداشتی را بین نیازمندان این استان توزیع کرده بودند دیدار و گفت و گو کرد.

پکن - ایرنا - سفیر فلسطین در ژاپن با تاکید بر اینکه «جامعه جهانی در برابر ظلم رژیم صهیونیستی علیه فلسطین سکوت کرده است» افزود: اگر کشوری غیر از رژیم صهیونیستی در دنیا این گونه عمل می کرد حتما برای آن کشور تحریم های مختلفی اعمال می شد لذا باید جامعه جهانی در برابر این اقدامات مقاومت و ایستادگی کند.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در پیامی خطاب به ملت ایران، با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و متدین ایران در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: اکنون که کشور ما در برابر فشارهای ظالمانه و هدفمند دشمنان قرار دارد، بیش از هر زمان دیگری به پیام‌های سازنده و روشنگر ماه رمضان نیاز است.